top of page

לאציו, במרחק נגיעה משם / אורי טהבש

עפים אל הסקודטו: אחרי 7 שנות שליטה ודומיננטיות של הגברת הזקנה באיטליה, לאציו רוצה לקרוא תיגר על האלופה, יובנטוס, ולעצור את ההגמוניה בשחור ולבן. התכולים יצליחו במשימה, ממה שנותר בעונה הזו?


הפעם האחרונה שלאציו זכתה באליפות הייתה בדיוק לפני 20 שנה (בעונת 99/00). אז, באותה תקופה, שיחקו בקבוצה כמה שמות גדולים כמו פאבל נדבד ואלסנדרו נסטה. השנה, האליפות קרובה מתמיד להגיע לעיר הבירה האיטלקית. הביאנקוצ׳לסטי מציגים העונה כדורגל מהנה, תוסס, יפה לעין וכזה שכיף לצפות בו. הנה, פתאום ליובה יש יריבה איכותית וטובה שיכולה להתמודד על התואר.


הקבוצה של סימונה אינזאגי נמצאת במקום השני בטבלה במרחק של נקודה אחת בלבד מהמוליכה יובנטוס. הקבוצה מעיר הבירה הוכיחה עד כה שהיא קבוצה יוצאת מן הכלל. כזו שידעה לנצח משחקים קשים, כמו במשחק הגדול מול הגברת הזקנה וגם מול אינטר, כאשר בשני המשחקים הללו נקלעה לפיגור מוקדם ולבסוף היא הצליחה לנצח בזכות האופי והאיכויות שיש לקבוצה העונה.


לאציו תצליח לזכות באליפות? (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל S.S Lazio)



המוציא לפועל העיקרי הוא צ׳ירו אימובילה הלוהט, השחקן שנמצא בעונה יוצאת מן הכלל, פשוט לא מפסיק לכבוש שערים ואף מוביל את טבלת מלכי השערים של הליגה האיטלקית עם 27 שערים והרגל עוד נטויה. מתחתיו משחק לואיס אלברטו, הקשר המצוין, המנוע בקישור. הספרדי הגיע לקבוצה בעונת 18/19 והוא מציג את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו. אחרי שלא מצא את עצמו בליברפול ובקבוצות אחרות מספרד, הקשר חתם בלאציו ומאז הוא רק הולך ומשתפר. קשרה של הנשרים הוא מלך הבישולים של הליגה עם 12 וביחד עם חברו אימובילה הם מובילים את לאציו לעונה חלומית. גם חלקו ההגנתי של התכולים נראה טוב ומביא קבלות. ההגנה של לאציו היא ההגנה הטובה ביותר בליגה. הקבוצה ספגה רק 23 שערים, אחד פחות מיובה ואינטר.


באירופה, לעומת הליגה, הולך לביאקוצ׳לסטי קצת פחות טוב. הקבוצה לא הצליחה לעבור את שלב הבתים של הליגה האירופית והודחה מהמפעל כבר בשלב מוקדם של העונה כשהיא מסיימת במקום השלישי בבית. אחרי 7 שנים של דומיננטיות מצד הביאנקורי, הנשרים מעיר הבירה רוצים לעצור את ההגמוניה ולקחת ליובה את התואר מאז שלקחו ברציפות מאז 2012 ועד היום. אין ספק שללאציו יש את הכלים בשביל לזכות באליפות וכרגע נראה שרק וירוס הקורונה, שעדיין מרחף מעלינו, ימנע מהנשרים לעוף אל הסקודטו.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page