top of page

אל תספידו כל כך מהר/ דותן גלנט

ליברפול שנראה היה שהיא בדרך לאליפות הראשונה אחרי 29 שנה איבדה לאחרונה נקודות חשובות ולאחר שהובילה בבטחה את הפריימרליג שוב רואה את הגב של הסיטי.

פרשנים רבים כבר מספידים את המרסיסייד ויש אפילו שמשתמשים במונח לוזרים סידרתיים אחרי ש -5 שנים אחורה החלקה אחת של סטיבי ג' הובילה לאיבוד האליפות לאותה סיטי. אז חכו רגע עם ההספדים ,מי שמכיר את המועדון המפואר ביותר באנגליה(כולל היונייטד) ואת ההיסטוריה שלו יודע ששום דבר לא גמור ועדיין יש למייטירדס את היכולת להפוך את התמונה ולזכות באליפות היסטורית.


מתוך עמוד האינסטגרם של ליברפול

אסור לשכוח שהיריבה לתואר היא קבוצה איכותית עם תקציב לא מוגבל וסגל שלא נגמר וסביר להניח שגם המחליפים של הסיטיסנז היו מתמודדים על התואר. אני רוצה להאמין שהחבורה של קלופ בכל זאת יזכו להניף את הצלחת בסיום העונה, כי מגיע לאוהדים הנפלאים ביותר בעולם שידעו הרבה סבל ב-30 שנה האחרונות, להרגיש את טעם האליפות שפעם היה עניין שבשגרה עבורם. אך גם עם זה לא נועד לקרות השנה, אז ינסו לזכות בשנה הבאה או בשנה שאחרי כי זה ה-ד.נ.א של המועדון המדהים הזה.

גם בליגת האלופות רוב הפרשנים נוטים להמעיט בסיכויי הקבוצה לעבור את באיירן מינכן בביתה אבל אצל ליברפול אין משחק שלא ניתן לנצח בכל מגרש בעולם מה גם שתיקו עם שערים במקרה הנ"ל יספיק, אבל גם עם יודחו זהו לא כישלון ואולי יאפשר לקבוצה להתרכז בליגה שכן אליפות היא המטרה המרכזית.


לפפ ולקבוצתו לאחים גלאגר(אואזיס) ולאוהדים באיטיחאד אני מאחל שיזכו בליגת האלופות וישאירו את הצלחת באנפילד. לסיום אומר שאהיה מאושר אם סוף סוף לאחר כל השנים תונף הצלחת באנפילד ותסתיים קללת האליפות שרובצת על ה מועדון ב-29 שנה האחרונות.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page