top of page

ההיסטוריה חוזרת/ רותם ספיר

גם בשנת 1996 היו פה בחירות. גם אז הייתה התרסקות מטוס נוראית, אפילו של אותה חברה. גם אז ריאל מדריד הודחה מליגת האלופות ישר לאחר שלב הבתים. אבל האם נוכל להגיד שגם השנה, כמו אז, יובנטוס היא אלופת הצ'מפיונס?


כבר יממה לפני המשחק התחילו שחקני יובה להפציץ את הרשתות החברתיות בפוסטים מלאי מוטיביציה. בעצם אומרים לכולם – זה שלנו! וזה ממש לא נגמר שם. האמת היא שאם הייתי שחקנית של אתלטיקו במנהרת השחקנים לפני שריקת הפתיחה, היו גם לי רועדות הברכיים. מהכורסא שלי בבית לא הצלחתי להבין אם אני צופה באיצטדיון כדורגל או שמא בזירת קרב של הWWE-. החושך ששרר ב'אליאנז' והופר עם אורות הזרקורים, התופים, זעקות הקהל, הכל מוכן לנוקאאוט (בעברית, אגב, אומרים מִגּוּר).



מתוך עמוד האינסטגרם של יובנטוס


אם כבר עברנו לאומנויות לחימה, אז רונאלדו הוא בעצם מוחמד עלי? כנראה שעם כמות הווינריות שיש לו הוא היה מביס אתמול את אתלטיקו בכל ענף ספורט. למרות העונה הרעה שעוברת על אוהדי ריאל מדריד לפחות הם יכולים לסמוך על רונאלדו שיביך את היריבה העירונית. אומרים שצרת רבים חצי נחמה, אז שגם בצד השני ירגישו קצת אכזבה. גילוי נאות: ממש קיוויתי שדווקא דיבאלה יהיה זה שיכבוש את השלישי. כשנכנס בדקה ה-67 כבר פינטזתי על הרגע שהרמה טובה של מאטוידי תגיע לראשו של הארגנטינאי הצעיר, ובעוד אובלאק מזנק לעבר הכדור הוא מעיף מבט לאחור ומבין שמאוחר מידי. אבל מציאות לחוד וCR7 לחוד.


מתוך עמוד האינסטגרם של יובנטוס

זה עצוב להבין שאתה סתם דמות משנית בהצגה של מישהו אחר. זה בדיוק היה תפקידם של השחקנים של סימאונה בגומלין אמש. גם המאמן נשאב לתבוסתנות החריגה של שחקניו ונראה אדיש מתמיד, עוד הרבה לפני שריקת הסיום. קשה לי להגיד באיזו צורה שונה היה עליו לנהל את המשחק, אבל נראה שההכנה שעברו השחקנים לקתה בחסר. על אף שידעו שיובנטוס בראשות המפקד רונאלדו תלחץ חזק כבר מהדקה הראשונה, הם נראו מופתעים וחסרי אונים.

על מנת שההיסטוריה באמת תחזור עלינו קודם לראות מה תעשה אלופת איטליה בשלבים הבאים. גם בשנת 96 היה אסף אשתר מופיע על מסכינו בשעות הפריים טיים, בדיוק כמו שהוא חזר לעשות השבוע. ובמחווה לדמותו מאז: יו-שקד-טוס? לא לא לא יו-בנט-וס.



כותבת הטור הינה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון



26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page