top of page

חזרה למסלול/ יונתן ורטיקובסקי

הפועל תל אביב הגיעו לאולם בגן נר על מנת לקטוע את רצף ההפסדים. חזרתו הגדולה של ריצ'ארד האוול ויום רע של המארחים עזרו לפרנקו לייצב את מעמדו כמאמן האדומים מהעיר הגדולה.

הרבע הראשון נפתח לטובת המארחים מהגלבוע בריצת 7-2, אך שחקני הפועל תל אביב חזרו בקלילות למשחק והרבע היה צמוד עד תומו. בסוף הרבע הראשון שוויון 26-26.


פתיחת המשחק. צילם: יונתן ורטיקובסקי


ברבע השני האורחים מתל אביב שיפרו את עבודת ההגנה ומנעו חדירות לסל, אך איאן מילר וג'יימס קלי ענו בצליפות מחוץ לקשת והמשחק רץ לכיוון של שחקני תל אביב שעלו ליתרון של 13 נק' כשלוח התוצאות מראה על 52-39 לאורחים והכריחו את הספסל הביתי לקחת פסק זמן שממנו חזרו מדויקים יותר ועד סוף המחצית צמצמו את תוצאה ל 53-44 עבור האורחים.



לרבע השלישי שחקני הגלבוע עלו מחודדים להפליא כשהם פותחים בריצת 11-0 וכמעט משווים את התוצאה. המשחק נשאר הפכפך שבכל פעם קבוצה אחרת מובילה. מצד המארחים זה היה שלשות של גרג וויטינגטון ונתנאל ארצי, מצד האורחים זה היה חדירות ולייאפים של תומר גינת והאוול. בסוף הרבע השלישי היתרון נשאר תל אביב בתוצאה 80-71.

ברבע הרביעי שתי הקבוצות העלו את רמת האגרסיביות וניסו לנצח את המשחק. בגלבוע מי שהראה נשמה היה בעיקר בראיינט קורפורד, יחזקאל סקוורר, מילר וחואקין שוכמן הקפטן. מהצד האורח בלטו במיוחד רביב לימונד, האוול, ג'מאל שולר ואלאדה אמינו עם הרבה דיוקים וחסימות גדולות.

בסיום המותחן, הפועל תל אביב מנצחת בתוצאה 96-91


אריאל בית הלחמי מתדרך בזמן פסק הזמן. צילם: יונתן ורטיקובסקי

"לקחנו יותר ריבאונד התקפה, מסרנו הרבה אסיסטים, שיחקנו ביחד וזה מה שניצח לנו את המשחק" סיכם דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. "גם שהגלבוע רצו ידענו להיות מלוכדים ולשמור על היחד על המגרש, הכנסנו את הכדורים למי שהיינו צריכים והיינו יותר חכמים היום."


המאמן המפסיד, אריאל בית הלחמי התייחס גם הוא למשחק:

"בסופו של דבר הפסדנו משחק שלא היינו צריכים להפסיד" סיכם אריאל בית הלחמי, מאמן גלבוע/גליל. "יש לנו הרבה דברים לתקן מהמשחק. נלמד מה עשינו טוב פחות ונתקן. אני חושב שקבלת ההחלטות שלנו הייתה לא טובה בלשון המעטה."

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page