top of page

עדיין בחיים/ ים סולומון

עירוני נהריה פוגשת את הפועל תל אביב בידיעה שהפסד כמעט ולא ישאיר לה סיכוי להישאר בליגה. הפועל תל אביב מחפשת ניצחון שיקרב אותה לפלייאוף העליון, אבל החבורה של אריק אלפסי נלחמה על החיים שלה וניצחה ניצחון גדול 69:78

נהריה פתחה בחמישייה עם זיו, בארבר, הנרי, גריפין ונסטרנקו, הפועל ת"א עם לימונד, מקניל, גרין, גינת והאוול.

נהריה פתחה את המשחק טוב יפתח זיו קלע 9 נק ובארבר גם הוסיף סלים משלו ואסיסטים ריצרד הוואל האקס קלע 9 נק '.ברבע השני החבורה של אריק אלפסי שיחקה פשוט מדהים. אנתוני בארבר,הפגין יכולת טובה לאורך כל המשחק. אבל האדומים פשוט לא היו ברבע השני היו ביכולת ירודה מאוד משגב וגריפין גם ביכולת גדולה שלהם מהשלוש הפועל תל אביב המשיכה ביכולת ירודה היחיד שקלע זה היה ריצארד הוואל שהיה ב 14 נק' והמחצית הסתיימה בתוצאה 44:35 לסגולים.


צילום: ים סולומון


ברבע שלישי נהריה פשוט לקחה את המשחק לידיים ונתנה יכולת טובה. האדומים ניסו להתעורר עם מקניל הוואל וכמעט צימקו את היתרון. מייק הנרי התחיל לתעורר עם דאנק גדול ולשלשה מהקשת ונהריה המשיכה להוביל 50:53.

את הרבע האחרון דגן יבזורי פתח עם 2 נק והוסיף שלשה גדולה משלו ונהריה המשיכה ביכולת הטובה ברבע האחרון מקניל יצא בחמש עבירות וסיים את המשחק, כשלבסוף הסגולים סגרו את הערב עם ניצחון גדול 69:78 שנותן לה חמצן בריאות להמשך.

יפתח זיו בסיום המשחק אמר : "זאת ההזדמנות האחרונה שלנו כל השחקנים הופיעו אנחנו מבינים את המצב שלנו אנחנו הגענו למצב קיצוני ופשוט הופענו זה רק הצעד הראשון אפשר לשמוח האוהדים ממש עוזרים לנו והעידוד שלהם חשוב כל עוד יש סיכוי אנחנו נעשה מה שאנחנו יכולים ומה שלא ביכולתנו אין הרבה מה לעשות בוא נגיד אפשר להתפלל . "

אריק אלפסי אמר :" זה מצב לא פשוט לשמור על השחקנים ברמת מחויבות ורמת אמונה אחרי ההפסד הקשה שהיה לנו מול הרצליה זה ניצחון גדול של השחקנים שלי זה שהם באו ונתנו הכל על המגרש באנו ושמרנו מול הפועל תל אביב היא אחת הקבוצות הטובות בליגה גם בריצה שלהם ידענו לעשות סטופים הגנתיים זה תחילת הדרך "



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון




102 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page