top of page

מאה ימים למונדיאל הנשים/ נעם גל

בעוד 100 ימים תישמע שריקת הפתיחה באיצטדיון הוותיק "פארק דה פרינס" בדרום מערב פריס, וגביע העולם ה-8 לנשים בצרפת יצא לדרך. החל מה7 ליוני ולמשך חודש שלם, נוכל לראות את 24 הנבחרות הלאומיות שהעפילו לטורניר היוקרתי, נלחמות על הסיכוי להניף את הגביע המוזהב ולזכות בתואר "אלופות עולם".

52 משחקים יתפרשו על פני 9 ערים צרפתיות שונות, ביניהן עיר הבירה המפורסמת פריס, גרנובל הקסומה השוכנת למרגלות האלפים וליון, "בירת החיים הטובים" כפי שמכנים אותה המקומיים, שאף קיבלה את הזכות לארח את משחק הגמר.

פתיחת הטורניר מבטיחה להיות מאתגרת וגדושת אירועים, שכן כבר בשלב הבתים אנו מצפים לכמה מפגשי ענק. האלופה המכהנת ארצות הברית, ואחת מהפייבורטיות לזכייה, תפגוש את נבחרת שוודיה למשחק טעון, מלא זיכרונות היסטוריים.


מתוך עמוד הפייסבוק Westfield Matildas

הקבוצה האירופאית הצהובה-כחולה, נחשבת לעקב אכילס במכונה האמריקאית המשומנת. האמריקאיות לא שכחו ולא סלחו לשוודיות על ההדחה המפתיעה ברבע הגמר המשחקים האולימפיים בריו 2016, הן מחפשות ניצחון, ועדיף אחד כזה שיחזיר לה את הכבוד האבוד.

בין המועמדות הנוספות לזכייה עולים שמות המארחת, אשר לא מעט מאוהדיה הצרפתים מפנטזים על זכייה עולמית כפולה. השיבוץ הנוח יחסית לבית א', יחד עם אהדת הקהל הביתי, אמורים לעזור לה לצלוח עד לשלבים המתקדמים.

הנבחרת הטקטיות והממושמעת של יפן, תנסה להעפיל בפעם השנייה ברציפות לגמר, ולהביא את הגביע פעם נוספת לטוקיו, מאז 2011.

גם האלופה האולימפית והמדורגת שנייה גרמניה, תנסה להוכיח שהיא התגברה על השינויים הפנימיים המהותיים שעברה בשנים האחרונות, ושהיא יכולה להתברג, שוב, כמובילת דרך בכדורגל הנשים העולמי.

"המטילדות" שמגיעות הרחק מהיבשת הדרומית, אומנם לא נחשבות פייבוריטיות מובילות, אך זוהי אחת הקבוצות המלהיבות המעניינות ביותר בטורניר.

השחקניות האוסטרליות הכישרוניות ינסו לצלוח הפעם את שלב רבע הגמר, מחסום אותו לא הצליחו לעבור בשלושת המונדיאלים האחרונים.

זו תקופה מרגשת להיות אוהד "מטילדות". הנבחרת הלאומית שכבשה את לב הקהל העולמי נראית מגובשת מתמיד, מאמינה בעצמה ובתרבות אותה היא מייצגת, ובעיקר רעבה לתארים.

בעוד 100 ימים תעלה הקפטנית והחלוצה העולמית סמנתה קר אל הדשא, ותוביל את החברות שלה למשחק הראשון בבית ג'. עם אופי ההתקפי ונחישות, חוליית קישור כישרונית וכריזמטית יהיה קשה גם לאלה שלא מכירים את ה"מטילדות", שלא להתאהב בהן.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון





13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page