top of page

מהו קורס דוברות ודיגיטל?

המהפכה הדיגיטלית שמה את תחום הדוברות ויחסי הציבור, במקום מרכזי עבור כל חברה או עסק פרטי, העוסקים בניהול התקשורתי של החברות, ובמדיות השונות, מהרדיו והטלוויזיה, דרך הרשתות החברתיות והבלוגים, ועד המדיה שבכתב. קורס דוברות ודיגיטל, נותן את הכלים לניהול מקצועי של תחום זה, על כל היבטיו, ניהול עמדותיו ורגשותיו של הקהל הרחב, ביחס לחברה המיוצגת, ותרגול של הקשר עם אמצעי התקשורת השונים.


תוכן העניינים

הקורס כולל מגוון של נושאים, כגון:

· כיצד עורכים תכנים וכתיבה עיתונאית – אלו הנושאים המרכזים בקורס, המתמקדים באופן בו יש להעביר מסר כתוב, בעזרת שפה מקצועית, על מנת להותיר חותם ואף לגרום לשינוי. בחלק זה יתורגלו דרכים מגוונות, של האופן בו ניתן להשתמש במידע בתקשורת, וכן של העקרון בכתיבה עיתונאית, וכן כיצד כותבים טור ידיעה או ראיון.

· כיצד מנהלים שיווק, את התדמית, ואת האסטרטגיה – בחלק זה פוגשים הסטודנטים את דרך השיווק החדשה, בה דובר החברה, הוא זה שאחראי על הנראות של החברה באמצעי התקשורת, ואלו רגשות נראות זו מעלה אצל הקהל הרחב. נושא זה כולל נוסחאות חדשות של פרסום מידע שיווקי, כיצד לבנות מסר המתבטא בכל מוצרי פרסום של החברה, כיצד לזהות קהל יעד, והבנת קהל היעד. בנוסף, בשלב זה גם מתנסים הסטודנטים בבנייה של שיטות פעולה, בקריאייטיב, ובכלי עבודה נוספים, שיש לדובר ואיש יחסי ציבור.

· כיצד מנהלים את יחסי הציבור ברשת החברתית – חלק זה מחולק לשני פרקים, האחד, ניהול של תרחישים דיגיטליים שונים ברשת החברתית, ופרסום של חומר כתוב, הכולל תרגול של כל הנלמד על שיטות הפעולה השונות. והחלק השני, עוסק בניהול והקמה של אתר אינטרנטי, דף נחיתה, ומוצרי פרסום שונים.

· מהי השפה התקשורתית – דוברים ואף העוסקים ביחסי ציבור, צריכים להדריך אנשים לגבי הופעתם באמצעי תקשורת, ואף לקיים ראיונות ולענות על שאלות שונות, בראיונות שעורכים להם. בחלק זה לומדים הסטודנטים כיצד לעשות זאת, כיצד להצטלם נכון, כיצד לשאול ולענות נכון, איך לדבר אל המצלמה, כיצד להתלבש ולהתאפר ועוד.


תרגול בקורס

הקורס מכיל תרגול רב, וניתן אף לעשות בתרגילים השונים שימוש, כדי ליחצן ולפרסם את השיווק ומוצרי פרסום, של העסק הפרטי השייך התלמידים עצמם, בעזרת הדרכה צמודה של מרצים מתחומים שונים. בנוסף, ההתנסות בקורס היא בעולם האמיתי מול לקוח אמיתי שמספק פידבק לסטודנט. בתום קורס הדוברות והדיגיטל ניתנת תעודת הסמכה.


לסכום

קורס דוברות ודיגיטל, הוא קורס העוסק במגוון נושאים, על מנת לאפשר למסיימי הקורס לעבוד בתחום זה, אף לקדם את העסקים הפרטיים שלהם, במידה ויש להם. הנושאים הנלמדים בקורס הם: תכנים וכתיבה עיתונאית, הניהול של השיווק, התדמית, והאסטרטגיה, כיצד מנהלים יחסי ציבור ברשת החברתית, השפה התקשורתית, וכיצד היא מתבטאת במוצרי פרסום של החברה.




49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page