top of page

נשארה רק עם המחמאות/ דור בורשטיין

המשחק השני במסגרת המחזור ה-14 של ליגת "ווינר-סל" הפגיש בין הפועל ירושלים שהגיעה אחרי ניצחון באירופה לבין נס ציונה שהפסידה במשחקה באירופה, אך נמצאת במומנטום חיובי בליגה עם 4 ניצחונות מתוך 5 משחקים. הפער בין שתי הקבוצות עומד על 3 נקודות כאשר המארחים נמצאים במקום ה-3 והאורחים נמצאים במקום ה-6 בטבלה.

עימות נוסף באימון המסכם בין המאמן, עודד קטש והקפטן ליאור אליהו השאיר את האחרון גם הפעם מחוץ לסגל למשחק נגד נס ציונה, החמישייה שאיתה פתח קטש את המשחק כללה את תמיר בלאט, יוגב אוחיון, ג'יימס פלדין, טיישון תומאס וג'וש אוונס ומנגד נדב זילברשטיין פתח עם בחמישייה עם טל דן, אלישי כדיר, גארי בראון, גולן גוט ודקוואן קוק.


שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק. צילום:דור בורשטיין

ירושלים פתחה את המשחק עם שלשה של פלדין והטבעה אדירה של תומאס שהקפיצה את הקהל האדום. שלשה נוספת של תומאס הביאה את הפועל ליתרון של 10-2 כבר בפתיחה. נס ציונה לארוך הדקות הראשונות של הרבע התקשה מאוד להציג את היכולת שמאפיינת אותה במשחקים האחרונים בליגה.

המאמן הכתום ראה שקבוצתו לא כול כך מסתדרת עד שנאלץ לבצע חילוף ולהכניס את טאליב וזאנה אשר הוביל את קבוצתו לריצת 6-2, ובתגובה בר טימור קלע שלשה שהחזירה את הפועל ירושלים לעניינים.

למרות הפתיחה הפחות טובה של נס ציונה, האורחים לא נתנו למארחת לברוח להם, השאירו את הפער צמוד ואף הגיעו פעמיים לשיוויון אך הרבע הראשון מסתיים לו ב24:21 למארחים בזכות חדירה יפה של בר טימור.

הרבע השני נפתח במגמה כמו שהסתיים הרבע הראשון מאוד צמוד ואף נס ציונה צימקו את הפרש לשני נקודות אבל עצירה בהגנה של הפועל ירושלים ושני שלשות של בלאט הובילו את ירושלים ליתרון. מאמן האורחים נאלץ לבקש פסק זמן שלא עזר לכתומים נגד חניכיו של קטש בצמצום ההפרש.

שתי נקודות של כריס אוונס מהעונשין קבעו ריצת 14:0 לטובת האדומים, הפועל ירושלים במגמת עלייה ברבע השני והיה נראה כי נס ציונה לא מצאו פתרון להתקפות הקטלניות של הקבוצה מהבירה גם העצירות בהגנה של נס ציונה לא עזרו לה כדי לצמצם את תוצאת המחצית שעמדה על 53:37 לזכות האדומים.

המחצית השנייה נפתחה באופן הגנתי לשתי הקבוצות, ללא נקודות בדקות הראשונות של המחצית השנייה הנקודות הראשונות במחצית השנייה שייכות לשון תומאס שקיבל גם עבירה וגם את זריקת העונשין קלע.

נס ציונה פתחה את המחצית השנייה באופן אגרסיבי עד כדי שהקבוצה הייתה ב4 עבירות קבוצתיות כבר ב-5 דקות הראשונות ובנוסף אלישעי כדיר יצא ב-5 עבירות וסיים את חלקו במשחק לקראת סוף הרבע השלישי, מה שלא תרם להם להוריד את ההפרש שנשאר 17 הפרש בתוצאה 70:53 לטובת חניכיו של קטש.

נס ציונה עלתה לרבע הרביעי עלתה על מנת לעשות הכול כדי לנצח את המשחק עם 9 נקודות מפתיחת הרבע ומשחק הגנתי נפלא שכולל מספר עצירות על הפועל ירושלים, בעוד הפועל ירושלים נראתה "אבודה" ללא נקודות בתחילת הרבע הרביעי שאילץ לקחת את קטש פסק זמן בעקבות ריצת 12:0 של האורחים.

עבירה על בראנדווין הובילה את תוצאת המשחק לשוויון כשנשארו 2 וחצי דקות למשחק, שלשה של באטלר וחדירה יפה של בר טימור הקפיצו את הקהל המקומי באוויר בדקות הסיום של הרבע הובילו לניצחון נוסף של הפועל ירושלים על נס ציונה בתוצאה 90:82.

בסוף נשאל נדב זילברשטיין מה לא עבד בשלושת הרבעים הראשונים שעבד ברבע האחרון? נדב ענה:" בתחילת המשחק פתחנו רכים וכשאתה בא לשחק מול הפועל ירושלים אתה צריך לשחק אגרסיבי"

בסוף המשחק נשאל קטש קורה להם הרבה מאוד פעמים שמשחקים שאתם משחקים נהדר ופתאום נרדמים לכמה דקות ופתאום משחק כדורסל? קטש ענה:" זה קורה זה משחק הכדורסל אפשר להוביל ברבע הראשון 10 ברבע השני 20 אנחנו לא משחקים נגד עצמנו זה יהיה חוסר בצניעות אם נדבר רק עלינו שיחקנו נגד קבוצה עם כישרון ויהיו גם דקות כאלה"




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page