top of page

רסלמניה 35| כל מה שצריך לדעת/ אמיר גולדברג

רסלמניה נחשב לאירוע ה "שלם וצפה" הכי גדול של ארגון ה- wwe ויתקיים השנה במט לייף סטדיום בניו יורק ב-7 לאפריל. לראשונה בהיסטוריה של האירוע קרב נשים בקרב המרכזי !

לחובבי הכדורגל יש את גמר ליגת האלופות ,לכדורסל יש את גמר האן בי איי ולחובבי ה- wwe יש את רסלמניה . האירוע כמו בכל שנה צפוי להיות מלא בקרבות על אליפויות ועל כבוד בעיקר ואני כאן כדי לסכם לכם על האירוע ולגעת בכמה נקודות מפתח חשובות לקראת הערב הגדול של ארגון ה-wwe.


מתוך עמוד האינסטגרם של WWE


סת ראולינס נגד האלוף היוניברסלי ברוק לסנר

סת' ראולינס זכה בקרב הרויאל הראמבל ובכך הייתה לו את האופציה לבחור מול איזה אלוף להתמודד על הבמה הגדולה מכולן , והבחירה היא כאמור האלוף היוניברסלי ,ברוק לסנר. סת' מגיע לקרב הזה כשמולו ניצבת ה "חיה" ,לסנר שהפסיד כבר את התואר באוגוסט האחרון השיב אותו לעצמו שלושה שבועות בלבד אחרי שהאלוף דאז רומן ריינס נאלץ לפרוש בגלל המאבק בלוקמיה בה חלה . הקרב יהיה קרב במתכונת רגילה וסת' מקווה להפוך לאלוף היוניברסלי בפעם הראשונה.


קופי קינגסטון נגד אלוף ה- wwe דניאל בריאן

דניאל בריאן, שרק ברסלמניה של שנה שעברה עשה קאמבק וחזר לזירה לראשונה מאז 2015 ,מגיע לרסלמניה הנוכחית בתור אלוף ה- wwe. כשמנגד עומד קופי קינגסטון חבר בקבוצת "היום החדש" ביחד עם אקסבייר וודס וביג E. קופי מקבל בפעם הראשונה אחרי 11 שנים בארגון הזדמנות לקרב על אליפות ה- wwe. הקרב יהיה במתכונת רגילה ובמידה וקופי קינגסטון יזכה הוא יהפוך בפעם הראשונה בחייו לאלוף ה- wwe והראשון מג'מייקה.


דרו מקנטייר נגד רומן ריינס

בסוף חודש אוגוסט הודיע רומן ריינס האלוף היוניברסלי דאז על פרישה מהארגון בעקבות המאבק שלו בלוקמיה שפקדה אותו ,אך בתחילת חודש פברואר חזר ריינס לתכנית של Raw והודיע שהחלים ושהוא שב לפעילות מלאה. מנגד יעמוד ה "פסיכופת הסקוטי" דרו מקנטייר. דרו נחשב לאחד המתאבקים החזקים ואחד המועמדים לפי דעת הקהל לזכות באליפות היוניברסלית השנה . רומן ודרו סוחבים יריבות ותיקה מתחילת 2018 כשריינס היה חבר ב "שילד" בצוותא עם דין אמברוז וס'ת ראולינס וממול עמדו ברון סטרומן ,דולף זיגלר ודרו מקנטייר, אך עוד לא עמדו בזירה בקרב אחד מול אחד. הקרב ייערך במתכונת רגילה ויהיה קרב היחידים הראשון של ריינס מאז חזר ל- . wwe


.טריפל אייץ' נגד בטיסטה

"המשחק" או "מלך המלכים" איך שתרצו פוגש את ה"חיה" לקרב האגדות היחיד באירוע הנוכחי ,אחרי שבטיסטה חוזר אחרי היעדרות של 5 שנים. הקרב ייערך במתכונת של ללא חוקים כאשר במידה ובטיסטה מנצח טריפל אייץ' ייאלץ לפרוש. ד"א במהלך כל הקריירה הארוכה שלהם הם התאבקו אחד מול השני 3 פעמים ,בכל שלושת הקרבות יצא בטיסטה עם ידו על העליונה כאשר הקרב האחרון ביניהם נערך ברסלמאניה 21 ( לפני 14 שנה !!( וכאמור ה "חיה" ניצח)


אלופת הנשים של Raw רונדה ראוזי נגד אלופת הנשים של Smackdown שארלוט פלייר נגד בקי לינץ'

הקרב המרכזי של האירוע מפגיש לקרב משולש את שלושת הנשים החזקות של הארגון ,אלופת הנשים של Raw , אלופת הנשים של Smackdown וזוכת רויאל ראמבל הנשים של .2019 רונדה ראוזי מגיעה לקרב הזה כשהיא עדיין ללא הפסד ב-wwe והיא לא מתכוונת להפסיד לראשונה דווקא בבמה הגדולה מכולן מנגד שארלוט פלייר שצורפה לקרב על ידי יו"ר הארגון וינס מקמהון ובקי לינץ' שזכתה בקרב הרויאל ראמבל של הנשים גם באות לקרב הזה במטרה אחת ,לנצח. הקרב ייערך במתכונת רגילה והמנצחת בקרב תזכה בשתי החגורות .


יתר הקרבות:

האלוף הבין יבשתי בובי לאשלי יגן על התואר מול פין באלור.

אלוף ארצות הברית סמואה ג'ו יגן על התואר מול ריי מיסטריו.

חבר היכל התהילה והמדליסט האולימפי קורט אנגל יתמודד נגד בארון קורבין. )אנגל הודיע שזה הקרב האחרון שלו ב-wwe).

שיין מקמהון נגד המיז בקרב ספירות בכל מקום קרב מרובע על אליפות הזוגות לנשים : האלופות המכהנות סשה בנקס וביילי נגד נטליה ובת' פניקס נגד ניה ג'קס וטאמינה נגד פייטון רויס ובילי קיי.

קרב מרובע על אליפות הזוגות של Smackdown: האלופים המכהנים האחים אוסו נגד רוסב ושינסקי נאקמורה נגד "הבר" שיימוס וסזארו נגד אליסטר בלאק וריקושט.

אלוף העולם במשקל קל באדי מרפי נגד טוני ניס.

AJ סטיילס נגד רנדי אורטון.

קרב באטל רויאל נשים.

קרב באטל רויאל גברים על שמו של אנדרה הענק.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page