top of page

3 ב-10. רק בסמי עופר / ינון דה כלבו

הפועל חיפה הגיעה אתמול (שלישי) לדרבי בביטחון גבוה, ובתחושה שהיא הולכת לתת תצוגה תכלית נוספת ולהוכיח שהיא ממשיכה להיות זו ששולטת בעיר, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. מכבי חיפה, מנגד, הגיעה למשחק בשקט גדול ויצאה ממנו בתחושה נפלאה עם ניצחון גדול בדרבי לאחר 3 שנים ו-9 חודשים. בסיום: 3:0 ירוק.


הפועל חיפה הגיעה למשחק הדרבי בראש מורם ובגאווה גדולה - בתחושה שהיא יכולה להמשיך את שושלת הניצחונות בדרבים. כזכור, מכבי חיפה לא ניצחה דרבי מאז חודש מרץ 2016, אז נגמר 3:2 לירוקים. מאז ועד אתמול (שלישי) - שבעה דרבים עברו, ומכבי חיפה לא הצליחה לכבוש שער, מלבד השער העצמי של טאמש. יתר הדרבים היו אדומים, ויש היגידו כי גם תיקו זה ניצחון להפועל. מנגד, מכבי חיפה הגיעה לדרבי בתקווה ובאמונה שאפשר לנצח, הרי שבדרבים הקודמים מכבי חיפה הגיעה בקול תרועה והפסידה. הפעם, מכבי חיפה "שתקה", ונתנה להפועל חיפה לדבר ולעשות את הרעש, ולבסוף - מכבי חיפה, הקבוצה הירוקה, היא זו שדיברה במגרש עם ניצחון גדול שמזכיר את הימים הזוהרים.


הדרבי החיפאי. בתחילתו. לפני שכולם ידעו איך הערב הזה ייגמר (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)


הקבוצה האדומה עלתה למשחק במטרה "להחנות אוטובוס" ולעקוץ במתפרצות. במחצית הראשונה זה עבד מצוין אך במחצית השנייה, "האוטובוס" קיבל פנצ'ר בגלגלים והשכר נפרץ. מכבי חיפה עלתה למחצית השנייה כמתוך לוע של תותח, נתנה גז, סגרה את הסיפור בתוך 10 דקות וגרמה לחגיגה ביציעים. מכבי חיפה ידעה שדור מלול נמצא במקום הראשון בהפועל חיפה מבחינת איבודי כדור בחצי המגרש של קבוצתו (26) וניצלה את זה מעולה, בטח כאשר יש בקבוצה את נטע לביא שמוביל את הקבוצה ואת הליגה בחילוצי כדור בחצי היריבה (43). שלא לדבר על יובל אשכנזי, השני בקבוצה והשלישי בליגה שמוביל בחילוצי כדור בחצי היריבה (24), כאשר דור מלול איבד שבעה כדורים, הכי הרבה בקבוצתו, לביא ואשכנזי חילצו כל אחד שלושה. מלבדם, סלילך חזר לשחק והראה כמה הוא היה חסר למכבי חיפה. ב-45 דקות על המגרש, הוא בישל שני שערים, איים לא פעם על השער, והראה שהוא החולייה החסרה בפאזל. אפשר לומר שהוא החיזוק הראשון של הקבוצה בינואר.


הקהל הירוק סיפק הצגה ביציעים, הגיע בהמוניו, האוהדים הירוקים סוף סוף יכולים לחזור לחייך מניצחון בדרבי, ומרגישים שמשהו השתנה בקבוצה. 8 השנים הרעות, הציפו הרבה באוהדים הירוקים שנמאסו מאכזבות והשנה הקהל הירוק נהנה מכדורגל התקפי, מהנה, קצבי, וזאת בניגוד לשנים האחרונות שהקבוצה לא תפקדה עם שחקנים חלשים שבאו לעשות כסף וללכת. מכבי חיפה, מסמנת שוב למכבי ת"א שהיא חזק חזק בתמונה לאליפות ונצמדת אליה. ייתכן כי מכבי חיפה רומזת למכבי ת"א שהיא מחכה לה ומצפה לה למפגש מרתק, עוד שבועיים משחק העונה בסמי עופר מכבי חיפה תסתכל בלבן של העיניים למכבי ת"א ותראה לה שהיא לא מפחדת, שהיא באה לנצח והדביק את הפער.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט. לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

97 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page