top of page

משחק הקהלים | עמית שטרית

אתמול היה מפגש בין הפועל ירושלים , להפועל פתח תקווה במחזור השני בגביע הטוטו.

המשחק נגמר בתבוסה של העולה החדשה הפועל פתח תקווה, 5-1 להפועל ירושלים החזקה.

ואני דווקא לא רוצה לדבר על המשחק, אלא על הקהלים של שתי הקבוצות.

למי שלא יודע הפועל פתח תקווה העולה החדשה לליגת העל, שיחקה את משחקה הביתי הראשון העונה, אומנם לא בליגה אבל גם בגביע הטוטו הקהל הביתי של הקבוצה מפתח תקווה רוצה להפגין נוכחות, וזה היה ניכר בזה שגם שהקבוצה בפיגור 5-1 , תוצאה שהרבה אוהדים כבר לא היו נשארים ביציע, הקהל הביתי של פתח תקווה נשאר בהמונו והמשיך להריע לקבוצה, ולתמוך בה לשיר את שירי הקבוצה לקפוץ ביציע למרות התבוסה הגדולה להפועל ירושלים.


נראה שהקהל של הפועל פתח תקווה ילווה את הקבוצה, שלו בכל הכוח העונה בליגת העל, ובתור אוהד כדורגל כיף לראות קהל תומך כזה.

ואיך אפשר שלא לדבר על הקהל הירושלמי שהגיע לפתח תקווה.

האוהדים האדומים הגיעו בהמונם לאצטדיון המושבה, לתמוך בקבוצה וראו את הקבוצה שלהם, מספקת ניצחון מוחץ ותצוגת שערים מרהיבה, ודווקא היה נראה שיש כבוד בין שתי הקהלים, של הקבוצות שלא הפסיקו לעודד כל המשחק.


נראה שהפועל ירושלים כבר מוכנה לליגה, ויש לה שאיפות גדולות העונה ותקווה הפעם, להשיג כרטיס לאירופה ולשחזר את היכולות הטובה מהעונה שעברה.

למרות שההגנה שלה כבר סופגת שער משחק תשיעי ברציפות, דבר שעלול להדאיג לא מעט את מאמן הקבוצה זיו אריה, אבל נראה שהקבוצה מהבירה כבר מוכנה לתחילתה של הליגה.

בעוד שהפועל פתח תקווה דווקא תנסה להשיג, את המטרות שלה ולנסות להרשים בליגה, זאת תהיה משימה לא פשוטה עבור השחקנים של הקבוצה, אבל רק הזמן יגיד לאן הקבוצה תגיע העונה.


הקהל הכחול (קרדיט לתמונה - הפועל פ"ת)

91 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page