top of page

ALL IN - כשה-NBA רלוונטי מתמיד / עילי מזרחי

בין אם אתם מהאסכולה הישנה או החדשה של המשחק, אין ספק שמשחקי "הפליי אין" העונה בNBA מוכיחים בצורה חד משמעית שהליגה הולכת לכיוון הנכון.


"הפליי אין", משחקי הדירוג על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף, הוא מעין פיינל פור כשהקבוצות במקום ה-7-8 משחקות על המקום ה7 ומקומות 9-10 משחקים על הזכות לשחק נגד המפסידה מהמשחק של 7-8 על הכרטיס האחרון. הטורניר מצית יריבויות חדשות במקומות לא צפויים, נותנים לקבוצות הביניים סיכוי אדיר להיכנס לפלייאוף ובעיקר מחיים את השלב הסופי של העונה כאשר קבוצות שבעבר היו מסיימות את העונה מוקדם, היום יכולות גם מהמקום העשירי להשיג את הכרטיס המיוחל.

דוגמה מעולה לכך היא וושינגטון ויזארדס, כן הקבוצה החדשה של המדינה, אשר היה נראה כי היא הולכת לעוד עונה מאכזבת של טאנקינג, מאזן של (17-32) בתחילת חודש אפריל. יצרה רצף מדהים של 17-6 וסיימה את העונה, שנראתה גמורה רק לפני כחודש, כשהיא משחק אחד, או שניים, מהעפלה לפלייאוף. אך כמו לכל הרעיונות החדשים יש גם כאלו שמתנגדים. ההתנגדות באה בעיקר מקבוצות "הבטן" של הטבלה (מקומות 5-8 בכל אזור). אשר מוחות כי אין הגינות בכך שקבוצה שניצחה יותר בעונה הסדירה, תצטרך לשחק עוד שני משחקים מול קבוצות עם מאזן נחות ממנה.


כשהNBA כאן להישאר ולא ללכת. מתוך דף הפייסבוק הרשמי של NBA.




לברון ג'יימס, התבטא בנושא ואמר: "מי שהמציא את החרא הזה, צריך להתפטר". לטעמי זאת אמירה מבישה, בטח שמדובר בכוכב הכי גדול שיש לליגה להציע ויש שיגידו הגדול בהיסטוריה. לג'יימס אין התנגדות קונקרטית לפורמט אלא רק כאשר קבוצתו נקלעה לסיטואציה בה היא תשחק בטורניר ואולי לא תגיע לפלייאוף העונה. לברון, כמו עוד שחקנים טובים ורבים שהתבטאו נגד הפורמט החדש, רגילים כבר לחוסר התחרותיות והמנוחה שניתנת להם בשלב הזה של העונה, פתאום מבינים שאין ברירה וכדי להגיע לארץ המובטחת צריך לשחק חזק עד הסוף.


ה-NBA ידועה בתור ליגה ששמה במרכז את הכסף הגדול לפני התחרות. ובאופן גורף לראות צעד כזה מרחיק לכת הוא לא דבר של מה בכך. הטורניר מייצר עוד תחרות, עוד כוכבים חדשים שאולי לא שמים עליהם מספיק את הזרקור וכן גם עוד תחרות, שהיא כבר לגמרי לא מילה גסה גם בליגה. כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page