top of page

כדורגל זה משחק של שערים | לידור לוי

ההגנה הטובה ביותר היא התקפה. את הפתגם הנ"ל סביר להניח שהפועל חיפה מודל 22/23 לא שמעה, אמש (יום א') התרחש משחק בין בית"ר ירושלים, להפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. הפועל חיפה הגיעה למשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון, מרחיקה אותה מהפלייאוף העליון. המשחק לא התעלה לרמות גבוהות ונגמר בתוצאת תיקו אפס, להפועל חיפה זה התיקו העשירי העונה והמשחק האחד-עשר שהם לא כובשים שער.


המאזן של הפועל חיפה העונה עומד על, 21 - שערי זכות, 21 - שערי חובה והפרש שערים אפס. הפועל חיפה מצד אחד אחת קבוצות ההגנה הטובות בליגה, נכון לכתיבת שורות אלה היא במקום השלישי בספיגת שערים, מצד השני, הפועל חיפה קבוצת ההתקפה אחת הגרועות בליגה. בכיבוש שערים, נמצאת הפועל חיפה במקום השלישי מהסוף.


הפועל חיפה שלטה בכדור רוב חלקי המשחק, הצליחה לכבוש שני שערים שנפסלו (אחד בעבירת נבדל והשני בעבירת יד). החיפאים רשמו העונה עד משחק זה, 69 איומים למסגרת ב-22 משחקים, ממוצע נמוך מאוד של 3.1 איומים למשחק. במשחק אתמול בעטו שלוש פעמים למסגרת בלבד, ושמרו על הממוצע הנמוך בנתון קריטי זה.


החלוץ המוביל של הפועל חיפה העונה הוא אלון תורג'מן, בנוסף הוא השחקן עם מספר האיומים הגבוהה ביותר למסגרת העונה, 16 – איומים למסגרת מתוכם רק 4 שערים, בדיוק 25% אחוזי הצלחה. לצורך השוואה החלוץ המוביל של בית"ר ניקולאסקו, עם 27 – איומים למסגרת ומתוכם 14 - שערים קצת יותר מ50%. הפועל חיפה קבוצה מאומנת שעושה עבודה טובה במגרש, אך בשביל לנצח בכדורגל צריך לבעוט בכדור לעבר השער.



חלוץ הפועל חיפה קמארה( קרדיט לתמונה- הפועל חיפה)

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page