top of page

היציעים בצהוב שחור, התוצאה אפורה | מיכאל גולדברג

בזמן מלחמה ומאבקים קשים, במשחקים האחרונים של העונה הסדירה בליגת וואן זירו, הפועל חיפה אירחה את בית"ר ירושלים לדו-קרב שבו ניצחון של כל אחת מהן, מקדם אותן צעד קריטי אל עבר הפלייאוף העליון. התוצאה, תיקו ללא שערים, שיקפה את היכולת של שתי הקבוצות באותו ערב, אך מבחינת היקף הקהל של שתי הקבוצות, בית"ר ניצחה 0-1. מצד האורחת, בית"ר שינתה את הגישה שלה בצורה דרמטית מתחילת העונה, כאשר הייתה במקום האחרון בליגה במחזור החמישי; מלך השערים, סגן מלך השערים ומלך הבישולים של הליגה הם שחקנים של בית"ר, ובכך הפכה להיות הקבוצה הרביעית בשערים לזכותה העונה.

היכולות הטובות של בית"ר לאורך החצי השני של העונה, לא באו לידי ביטוי כלל במשחק בסמי עופר, ומעל שמונת אלפים אוהדים שהגיעו מהבירה, קיבלו מחזה מאכזב מקבוצתם. האוהדים ציפו מהקבוצה, לאור מה שהציגה לאחרונה, לתת את הכל בשביל לקחת את הנקודות הביתה, בשלב כה קריטי במאבק על הפלייאוף העליון. מצד המארחת, הפועל חיפה עברה קשיים דומים וגם היא שינתה את גישתה במאה שמונים מעלות, כאשר החליפה את מאמנה במחזור התשיעי, בנוסף לחלק רחב מסגל הקבוצה.

מאז הצליחה הפועל חיפה להגיע למצב שבו היא יכולה להתמודד בכבוד מול כל קבוצה בליגה, ולתת לעצמה צ'אנס להילחם על כרטיס כניסה לפלייאוף העליון. כמה ימים לפני המשחק, מאמן הפועל חיפה, רוני לוי, אמר שהגעתם של אוהדי הקבוצה למשחק היא קריטית, במיוחד בשלב כזה ובקרב ישיר על הפלייאוף. כמות האוהדים שהגיעה למשחק, הייתה שוות ערך לשאר משחקי הבית האחרונים, ונראה שהקריאה של רוני לוי לא נשמעה, בטח כשבית"ר המתארחת, הביאה פי ארבעה יותר אוהדים מהפועל חיפה שמארחת בביתה.

בית"ר ירושלים צריכה להגיד תודה לאוהדים על ההיענות והתמיכה במשחק כה חשוב, וסליחה על חוסר התעוזה והתכלית בביצועיה במשחק. מנגד, הפועל חיפה שמבקשת מאוהדיה להגיע ולהשפיע, לא מצליחה לתת סיבה טובה לאוהדיה לבוא למשחק ביתי לקראת סגירתה של העונה הסדירה, כאשר יתרון הבית מול קבוצות עם קהל אוהדים רחב, כבר לא מרגיש כמו יתרון.



תצוגה נפלאה של הקהל (קרדיט לתמונה - בית"ר ירושלים )

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page