top of page

8 שנים של דמדומים ו"חזית כחולה" אחת | שמואל אדמה

הפועל פ"ת, אחת הקבוצות המרגשות במדינה, חוזרת לליגה הבכירה, לאחר בצורת דיי ארוכה. המחזור הראשון של גביע הטוטו נפתח עם המלאבסים נגד הלוזונים.

לאחר 90 דקות שוממות הקרב על הדשא הסתיים ללא הכרעה, אך נראה שהקרב ביציעים כבר הוכרע. אוהדי הפועל פ"ת או שנקרא בכינויים "החזית הכחולה" עם עידוד בלתי פוסק ומספר מרשים של אוהדים ביציעים, הם ללא ספק הלב הפועם של הקבוצה הזאת.


במחזור השני של גביע הטוטו, הגיעו לאצטדיון המושבה, האדומים מירושלים. הפועל פ"ת כלל לא נראתה על כר הדשא. לעומת הירושלמים שפשוט ריחפו על המגרש, ובסיכום הסתיים 5-1 מהדהד ללוחמים של זיו אריה.


למרות משחק רע של המלאבסים, אי אפשר שלא להתפעל מהקהל הנאמן והמדהים שמלווה את הקבוצה הזאת ומעודד ללא קשר לתוצאה, מנסה לדחוף את השחקנים ולהשרות בהם ביטחון. לאחר שהנהלת הקבוצה חיזקה את הסגל ברכשים שעדיין לא עברו בבקרה.

הנה כמה שמות מעניינים כגון, איתי שכטר המנוסה שיכול להוסיף מימד של מחץ בהתקפה והרבה ניסיון. רוי נאווי המצוין, זוכה מדליית ארד במונדיאליטו, שחקן צעיר ואנרגטי שמגיע בהשאלה ממכבי ת"א, אשר יוסיף אלגנטיות בקישור של המלאבסים.


בנוסף אי אפשר לשכוח את אבי ריקן הנהדר ועידן ורד שחתם באמצע העונה והיה מצוין. אז כפי שזה נראה על הנייר, הפועל פ"ת ביצעה רכשים נהדרים.

ב28.8 יהיה המבחן האמיתי של הקבוצה היא תתייצב מול האלופה מכבי חיפה בסמי עופר הגועש. נראה כי הפועל פ"ת לא חוששת מאף קבוצה, כי לאחר 8 שנים של דמדומים היא התעוררה ושבה לחיים ומאחוריה נמצאים, "החזית הכחולה" ארגון האוהדים שמלווה את השחקנים באלפים.


עונת 23/24 נפתחת עוד רגע, והאוהדים ממשיכים לרכוש מנויים. נכון לעכשיו ישנם יותר מ- 3,200 מנויים. מדובר בשיא מנויים של הפועל פ״ת בכל הזמנים ובקבוצה מברכים על כך.

אז עם קהל כזה אדיר והיסטוריה עתירת גביעים וכוכבים, אין לי ספק שהולכת להיות עונה מרגשת, שבה המלאבסים ישתדלו להוכיח לכולם שמקומו בליגה הבכירה בישראל.


שחקני הפועל פ"ת (קרדיט לתמונה - הפועל פ"ת)

104 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page