top of page

עולם תקשורת הספורט בהדרו עם נדב יעקבי / יונתן גינזבורג

עודכן: 6 במאי 2020

אחד משדרני הטלוויזיה הגדולים בארץ, מנהל את קורס כתבים ושדרי ספורט במכללת ספורט פאנל – המכללה למקצועות הספורט. "לא היה כדבר הזה", חקוק בזיכרונכם? צמאים לעוד ידע ועשייה בתחום תקשורת הספורט? הגעתם למקום הנכון.


כשהקמנו את מכללת ספורט פאנל, היה ברור לנו שאנחנו חייבים דמות אמינה ומקצועית שתנהל את התכנים התאורטיים והפרקטיים בכל הקשור למקצוע תקשורת הספורט. לא חשבנו פעמיים ופנינו לנדב יעקבי, מגדולי פרשני ושדרני הספורט בישראל.

כצופי ספורט אדוקים, קולו של נדב יעקבי כנראה מוכר לכם מהמשחקים הגדולים בכדורגל העולמי. נדב, שגדל בבאר שבע, החל את דרכו העיתונאית בעיתונים כדוגמת "מעריב", "חדשות", "הארץ" ו"ידיעות אחרונות", הגיע לאולפני ערוץ הספורט אי שם בשנת 1991 ומאז משמש כפרשן ושדרן בערוץ. מלבד זאת, בעל טורים ב"גלובס" וגם ב"בלייזר". כמנהל המקצועי של קורס כתבים ושדרי ספורט במכללה למקצועות הספורט – ספורט פאנל, החזון הוא להכשיר את הדור הבא בתחום בצורה הטובה שרק אפשר, להתעמק בנקודות החשובות במקצוע והחשוב מכל – להתנסות, כמה שאפשר.


נדב יעקבי, מנהל מקצועי קורס תקשורת ספורט

קורס כתבים ושדרי ספורט נולד מתוך בור עמוק שנפער בתקשורת הספורט בישראל. חשוב להבין את יסודות המקצוע על מנת להתקדם, להתפתח ולהתמקצע בתחום בצורה הטובה ביותר שרק אפשר לבקש. בשונה מתחומים רבים, מדובר במקצוע מספק שטמון בעבודה רבה. על מנת שהמקצוע יבשיל לכדי עבודה, חשוב להתמיד וכמה שיותר. מדובר בקורס המתפרש על פני 18 מפגשים המחולקים לסדנאות. בכל אחת מאותן סדנאות תאגרו ידע, תתנסו בשטח ותתרגמו זאת למעשים.

נפתחת בפניכם האפשרות לעשות את מה שתמיד חלמתם בקורס אחד שמאגד בתוכו הכל. כותבים בלילות ומחפשים מקום בו אפשר לפרסם את מה שכתבתם? ספורט פאנל מעניקה לכם פלטפורמה מצוינת להתחלה. אוהבים את הסלפי ורוצים להפוך אותו למקצוע? בואו ללמוד איך עושים טלוויזיה. קולכם משגע אנשים, במובן החיובי של המילה? הרדיו שלנו יכול להיות המקפצה שלכם. עיתונאות כתובה, איך ניגשים לראיון, תחקירנות ועוד. ממיטב המרצים שרק אפשר לבקש, תלמדו ותתנסו במקצוע שהולך ומתפתח בשנים האחרונות לכיוונים חדשים.

חולמים לשדר משחקים לצד נדב יעקבי? ללמוד את יסודות הכתיבה העיתונאית? להבין איך ניגשים לכתיבה אנליטית עם אורי קופר ומהו הסכת בשיעור ייחודי עם אורן יוסיפוביץ'? הגעתם למקום הנכון.


לפרטים נוספים, היכנסו לאתר האינטרנט שלנו https://www.sportpanel.co.il/reporter, השאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר.

934 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page