top of page

נתניה שייכת לצעירים | תמיר מיכאל

היהלומים ניצחו אמש את הפועל חדרה 3-1 במשחק טוב שלהם ובעיקר בזכות מחצית שנייה טובה שלהם, במחצית הזו היה ניתן לראות בבירור את הנקודות החזקות של הצהובים שחורים לקראת העונה הקרובה.


מכבי נתניה והפועל חדרה פתחו את עונת 2023\2024 בגביע הטוטו במשחק ישיר ביניהם באצטדיון נתניה, משחק שהציפיות אליו לא היו גבוהות בקרב רוב האוהדים, אך ללא ספק קיבלנו משחק נהדר שסיפק לנו ארבעה שערים קצב נהדר ועידוד שהיה כיף לשמוע.


במשחק הזה היה ניתן לראות די בבירור עד כמה שהצעירים הם חלק משמעותי מאוד במכבי נתניה של העונה, בפתיחת המשחק השחקנים היחידים שפתחו בהרכב ושיחקו בנבחרות הצעירות בקיץ הם: תומר צרפתי, עוז בילו ואחמד סלמן. באותה המחצית לא קיבלנו כדורגל מרשים של נתניה ואולי בדיוק ההפך, המשחק היה די מפוזר ולא מרשים, עד כדי שקוז'וך המאמן ביצע חילוף כפול בדקה 40, שבחילוף נכנסו שני שחקנים מהנבחרות הצעירות במקום שני שחקנים שלא שיחקו בנבחרות הצעירות.


בפתיחת המחצית השנייה נתניה פתחה בסערה עם איום לשער וכבר בדקה 51 עלתה ל1-0 משער עצמי של עידו לוי, מאז היה ניתן לראות את נתניה עומדת נהדר, לוחצת חזק ומשיגה כמעט כל כדור שני ובשונה מהמחצית הראשונה, מצליחה לעמוד אל מול הפיזיות שהפגינה הפועל חדרה.


גם במחצית הפחות טובה של מכבי נתניה היה ניתן לראות את החשיבות של הצעירים שכן שיחקו, צרפתי שסיפק הדיפה נהדרת בדקה ה15 ואת הפעולות היצירתיות של בילו שהיה המוציא לפועל העיקרי של נתניה. במחצית השנייה זה כבר הפך לעובדה, השחקנים של נתניה שכבשו הם סלמן וג'אבר שהם שחקני הנבחרות הצעירות, השחקן היחיד בקבוצה שנרשם לזכותו בישול זה עוז בילו שגם הוא שחקן הנבחרת הצעירה.


אחמד סלמן ( קרדיט לתמונה- מכבי נתניה )

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page