top of page

היהלום שבכתר | ירדן פליס

העתיד של היהלומים בידיים טובות? על חילופי המשמרות בין הקורות של מכבי נתניה. בעונה שעברה מכבי נתניה ספגה 58 שערים. הקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי וזה היה אחד המאזנים הגרועים ביותר לקבוצה בפלייאוף העליון בשנים האחרונות. מן הסתם שברגע כשקבוצה סופגת כל כך הרבה שערים, האצבעות מופנות כלפי ההגנה. מי שעמד בשערה של היהלומים בעונה החולפת היה איתמר ניצן, השוער בן ה - 36 סיכם עונת אימים בנתניה לאחר שספג 53 שערים ושמר רק עשר פעמים על שער נקי. ולמרות הנתונים הללו ולמרות הגיל המתקדם יחסית, עבר בקיץ הנוכחי לאלופת המדינה, מכבי חיפה. צריך לומר זאת, הירוקים חיפשו שוער מחליף, עם עתידו של ג'וש כהן הלא ברור, ושוערים שהגיעו ולא התרשמו מהקבוצה, המשרה נשארה פנויה. והדרך של ניצן לחולצת ההרכב הראשון של דגו הייתה סלולה.

לאחר עזיבתו של איתמר ניצן, מגיע בחור צעיר, שבקיץ האחרון נכנס לתודעה של הכדורגל הישראלי, תומר צרפתי. צרפתי בן ה - 19 אשר גדל במחלקות הנוער של מכבי נתניה, כיכב במדי נבחרת הנוער במונדיאליטו, אשר זכתה במדליית הארד בטורניר. לאחר הצלחתו קיבל גם את אמונו של מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון. אשר זימן אותו לסגל ואף פתח איתו בחצי הגמר נגד אנגליה (נכון, דניאל פרץ לא היה זמין אבל עדיין, הישג מדהים). לאחר הקיץ הנוכחי השוער הצעיר נכנס לליבם של כל אוהדי הכדורגל הישראלי. כמה כיף זה לראות סוף סוף שוער צעיר, שהגיע לאו דווקא מקבוצות הפאר של הכדורגל הישראלי, ועל אחת הבמות הגדולות בעולם ומציג שוערות נפלאה.

אמש (ראשון) תומר צרפתי ערך הופעת בכורה בגביע הטוטו בניצחון קבוצתו נגד הפועל חדרה. ולמרות שספג שער אחד, סיפק כמה הצלות שמאוד הרגיעו את אוהדי נתניה לקראת עמדת השוער לעונה הקרובה. אז נכון, הוא צעיר. ונכון, שוער צריך להיות עם ניסיון ועם בטחון. אבל תומר צרפתי הוא לא עוד שוער צעיר. עם משחק רגל נפלא וכריזמה בולטת, צרפתי מראה שהוא קורץ מחומר שונה, מהחומר הזה שיכול להחזיק הגנה של קבוצה בליגה שלנו ולהראות לכל הליגה, לכדורגל הישראלי ובעיקר לאוהדים, שאפשר ואפילו צריך, לסמוך על הצעירים. ובעיקר לתת להם לשחק.


תומר צרפתי בין הקורות ( קרדיט לתמונה - מכבי נתניה)

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page