top of page

אדומים מבושה/ רעי שני

מוליכות הפלייאוף התחתון נפרדו ב0-0 חלש בסמי עופר, שתי הקבוצות קופחו ע"י השופט. אוהדי הפועל חיפה קראו לשרון מימר להתפטר שלא נשאר חייב.

המשחק האחרון של המחזור ה-28 בליגת העל עשה רושם של מפגש מסקרן בין שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה. בצל פרשיית בלם הקבוצה גבריאל תמאש שכאמור נעצר בשבוע שעבר ושוחרר הבוקר(שני) למעצר בית, הגיעה הפועל חיפה למשחק עם הגב אל הקיר. לאחר שלא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים הקבוצה באה במטרה אחת והיא ניצחון. קל זה לא היה, בטח שמדובר במשחק מול הקבוצה הלוהטת בליגה, הפועל תל אביב שניצחה שלושה ניצחונות רצופים במאזן שערים בלתי נתפס של 12-1 והגיעה למשחק עם המון ביטחון ורצון להמשיך במומנטום האדיר שלה.





אם תשאלו את אוהדי הפועל תל אביב לבטח הם יגידו לכם כי המפגשים מול הפועל חיפה זכורים להם לטובה. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה, המאזן ההיסטורי של הקבוצות עומד על 53:36 ניצחונות לטובת הפועל תל אביב שגם מאזן השערים מטיב אימה 181:133. הניצחון הגדול ביותר בהיסטוריה ביניהן היה איך לא, של הפועל תל אביב שניצחה 5-0 בבלומפילד בתאריך 1.1.2011.

הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב ב16 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות(8 הפסדים ו8 תיקו), ולמעשה שימו לב הפועל חיפה לעולם לא ניצחה את הפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר!

יגאל פריד שרק לפתיחת המשחק ונראה היה שמהרגע הראשון הפועל תל אביב משתלטת על המשחק, הלבנים לחצו, שיחקו המון מהאגפים לאמצע וסיכנו את השער עם מספר הזדמנויות, שהבולטת בהן הייתה בדקה הרביעית כאשר ספורי הוריד לקלאודימיר שבעט חזק מהרחבה אל מעל המשקוף. בדקה ה23 הגיע רגע מכונן במשחק, עאבד קיבל כדור רוחב, בעט אל עבר השער אך נעצר בידו של ניסו קפילוטו, שלאחר היד ספק הכשיל את ולאסקיס, השופט התעלם והורה להמשיך.


יגאל פריד מתעמת עם שחקנים(באדיבות עמרי שטיין)


בהמשך המחצית השליטה עברה לחלוטין לצד האדום מהכרמל. קודם לכן היה זה מתן חוזז שהחמיץ ברשלנות מול לבקוביץ, את הכדור קיבל חוזז מגילי ורמוט שבמשך כל המשחק בכל נגיעה שלו בכדור נשמעו שריקות בוז אדירות מיציעי אוהדי הפועל תל אביב שכמובן לא שכחו לו את אותו מעבר ליריבה העירונית. ורמוט ענה במגרש ונראה היה בחלקים מהמשחק שזה אותו ורמוט של פעם. הוא שלט במרכז המגרש של חיפה, הניע כדור, עבר בדריבלים נהדרים שחקנים ובהחלט היה המצטיין על המגרש. גם בהמשך המחצית בעט גילי כדור אלכסוני משמאל לימין שחלף בסמוך לקורה.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, הפועל חיפה המשיכה לשלוט ולהגיע למצבים קורצים. בדקה ה48 הקבוצה קופחה כאשר כדור רוחב של מתן חוזז מצא את הרגל של עידן שמש שהמשיך לרשת, השער נפסל בטענת נבדל שכלל לא היה. חיפה המשיכה להיות מסוכנת ולהגיע למצבים שהגדול בהם היה שוב של חוזז שהחמיץ באחד על אחד מול לבקוביץ. חיפה המשיכה לתקוף ולנסות להכריע את המשחק עד הסיום ללא הצלחה.

מרגע עליית השחקנים ועד שריקת הסיום לא ניתן היה שלא להבחין בקללות ובשריקות הבוז הצורמות של אוהדי המארחת כלפי מאמן קבוצתם שרון מימר. בסיום המשחק שרון התייחס לדברים כשנשאל לגביי כך שהחליף את המצטיין גילי ורמוט מה שגרר עוד יותר זעם מפני האוהדים.

" אחד, אני לא חייב הסברים לאף אחד. זה החלטה שאני והצוות לקחנו תוך כדי המשחק, אני מסכים שגילי היה מהמצטיינים היום. זה קל להסתכל מלמעלה ולהגיד מה נכון מה לא נכון. גילי אמר שהוא התעייף, הוא לא התאמן שבועיים, הוא סימן לי לפני שהוא יכול רק עוד כמה דקות ולכן הוא הוחלף. אבל שוב אני לא חייב הסברים לאף אחד. אנשים מתבלבלים פה, השאלה הזאת הגיע מסוג של עליהום שלא משנה מה עושים אז זה לא טוב. הקהל מחפש סיבות להיות שלילי".

ניסינו להכריע את המשחק ולא הצלחנו, גם במקום ורמוט הכנסתי את נס במטרה לנצח. היינו צריכים עוד טיפה ריכוז כדי לנצח את המשחק ולצערי זה לא הצליח.

המאמן המשיך ואמר לגביי העליהום כלפיו "יש סיבה אחת שזה קורה וזה בגלל האכזבה שהקבוצה לא עלתה לפלייאוף העליון וזה יצר מירמור בקרב האוהדים. אנשים נוטים לשכוח שכשהגעתי הקבוצה הייתה מתחת לקו האדום ומאז שהגעתי הקבוצה משחקת טוב וכובשת שלישיות ורביעיות. אנחנו מקום שני בליגה מבחינת כיבוש שערים וזה אומר הכל. אני מאוד רוצה להשאר בהפועל חיפה, המערכת חשובה לי ואני מקבל תמיכה מכולם, אם הקהל נגרר אחרי העליהום כלפי זה לא אומר כלום".

לגביי גבריאל תמאש אמר "כולנו שמחים שגבי שב הביתה, נקווה בשבילו שהנזק יהיה מזערי, הוא היה במצב לא נעים ואנחנו תומכים בו. לגביי הקבוצה, הגענו למשחק וזה לא השפיע, לשמחתי הצלחנו להתעלם מרעשי הרקע.

גל אראל שהגיע עם החולצה שהכינו השחקנים לגבריאל תמאש, התייחס לנושא "ראשית אני לא מסכים עם המהלך הזה שהוא עשה וגם הוא יודע שהוא עשה טעות, מדובר באדם שעוזר לכולם לא משנה מי הוא ומה הוא והוא סוג של מנהיג בחדר ההלבשה. אנחנו נלך אליו הביתה אחרי המשחק. זה לא פגע בנו מקצועית, נראינו נהדר היום והייתה חסרה לנו רגל מסיימת.

מן הצד השני המאמן קובי רפואה נשאל אם לדעתו פגרת הנבחרות פגעה במומנטום של הקבוצה "להגיד שהפגרה עצרה אותנו זה תירוץ, אני מאוכזב מהיכולת שלנו היום. אסור להראות כמו שנראינו היום, חוץ מהנקודה אני לא יכול לקחת כלום מהמשחק הזה, השחקנים לא היו מחויבים. יכול להיות שבגלל שניצחנו שלושה משחקים ברציפות הם הרשו לעצמם ואני לא אתן לדבר כזה לקרות".

לגביי העונה הבאה אמר קובי "אני בוודאות אשאר בעונה הבאה. אני גאה לאמן בהפועל תל אביב, כל מאמן היה רוצה לאמן פה וזה כבוד גדול בשבילי. אני יודע מה אני רוצה מבחינת הסגל ומהן הציפיות שלי, כרגע אין לי מה להעביר, ברגע שתהיה ישיבה מסודרת מול ההנהלה נקבל החלטות".

כשנשאל לגבי ולאסקיס שכבש שער אחד מאז שהגיע אמר קובי "עם עובדות אי אפשר להתווכח, אבל נריוס הוא חלק מהקבוצה כרגע, זה לא הזמן ולא המקום לגעת בשחקן כזה או אחר, את הסיכומים נעשה בסיום העונה".


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון




171 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page