top of page

אופי של אלופים / דולב קרקו

נכון, מכבי חיפה לא מרשימה עד כה, אף על פי שמדובר בסגנית האלופה. עד כה מחזיקה ב-3 ניצחונות ותיקו, קבוצתו של בכר מובילה את הטבלה, אבל בעיקר מציגה אופי, מה שהיה חסר למכבי חיפה בשנים האחרונות. אמש (שבת) ניצחה את מ.ס. אשדוד בתוצאה 1:2.


כדי להיאבק עם מכבי ת"א על אליפות צריך מאמן עם אופי מנצח, ובמיוחד בעבור זה הביאו את ברק בכר לאחר שנים נהדרות בבאר שבע, שכללו 3 אליפויות, הרבה מנטליות ואופי של מנצחים, זה מה שחיפשו במכבי חיפה את המנטליות והווינריות שיש לו להציע.


האליפות הירוקה בדרך בזכות ברק בכר? ימים יגידו. (מתוף דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)



לשם כך הגיע ברק בכר, מה שלא הצליחו קודמיו - הוא כן יכול. חיפה לא הייתה במיטבה לפחות בחצי הראשון החלש. החצי הראשון לא מספיק יצירתי והם הרבה מזל. בחצי השני כשאשדוד הצליחה להביך את ההגנה של מכבי חיפה פעם אחר פעם,הירוקים מהכרמל ידעו להתעלות על עצמם וגם במשחקים כאלה צריך לדעת לקחת את השלוש הנקודות. "ככה לוקחים אליפות", אמר ברק בכר לשחקנים באסיפה לפני המשחק במשחקים הקטנים שהם לא פחות קשים ואף יותר.


ברק בכר, יודע שלא רק כדורגל מהנה, קצבי והתקפי יביא לו את האליפות. האליפות נמצאת בפרטים הקטנים ובדיוק שם נמצאת הסיבה שיעקב שחר נתן את המפתחות לברק בכר, כיוון שיש לו את הערך המוסף שיכול להביא את התואר המיוחל לכרמל לאחר 9 שנים עקרות.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page