top of page

אין מאמן כי איו בעל מועדון / ניב שדה

עודכן: 2 בפבר׳ 2021

בני יהודה בשנים האחרונות היא אחת מאותן קבוצות מפתיעות לטובה. היא כזו שמשביחה שחקנים לקבוצות אחרות וגם כמובן, מעבירה הלאה שחקנים שהיא גידלה. מדובר במועדון שלקח שני גביעי מדינה בחמש שנים האחרונות והגיעה לפלייאוף העליון, אבל העונה זה נראה שהמועדון של השכונה יילחם על מקום בליגת העל.


הסיבה לכך? ברק אברמוב. לא אחר מאשר בעלי הקבוצה שידע הצלחות עם המועדון בכדורגל הישראלי. בעל המועדון מעדיף, ככל הנראה, למנות במשרת המאמן איש צוות מקצועי, מנכ"ל המועדון ולא מאמן לגיטימי בליגת העל או להביא מאמן מהליגה הלאומית - כזה שרעב לקבל מקום לאמן בליגת העל.


אפשר להבין כמה הגישה השונה של בעל המועדון לא נכונה: ידוע לאוהדי בני יהודה, תקשורת הספורט בחודש וחצי האחרון שבעל המועדון מעוניין במאמן עם פרופיל גבוה כמו מרקו בלבול (אברמוב הציע לו חוזה אבל מאמנה לשעבר של מכבי חיפה דחה את ההצעה). אחרי דחיית ההצעה של המאמן המובטל, בני יהודה התעניינה בניר קלינגר שדחה את ההצעה. מקבוצה לגיטימית שמועמדת בצורה קבועה בשנים האחרונות לפלייאוף העליון לקבוצה שנמצאת התחתית ליגת העל. הקבוצה רק מתדרדת ויכולה לרדת ליגה. כאן גם הסטטיסטיקה כבר מדברת: לזכותה רק 13 שערי זכות (הקבוצה ה-3 הכי גרועה מבחינה התקפית בליגה).


הכתומים משכונת התקווה. ההתפרקות בדרך? (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של בני יהודת תל אביב)



27 שערי חובה (ההגנה הכי גרועה יחד עם בני סכנין בליגה), מאזן שערים של מינוס 14 (מאזן השני הכי גרוע הליגה) ואם לא די בכך - ב-9 משחקי ליגה האחרונים בני יהודה סיימה את המשחק במאזן הבא: 6 הפסדים, 3 תיקו ו-0 ניצחונות. כל הסטטיסטיקה אומרת שאם לא יהיה שינוי בעמדת המאמן, ייתכן והקבוצה משכונת התקווה תרד ליגה מהר מאוד. האדם הראשון שאליו יפנו את האצבע המאשימה - ובצדק רב - יהיה זה ברק אברמוב, שמחליט החלטות כל כך גרועות באופן רציף שמשפיעות על הקבוצה, האוהדים וכל מי שמחבב את בני יהודה.





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page