top of page

אל תדברו על אריק / תם גשרי

פעם נוספת הצליחו המלאבסים להרוס לקבוצה של בכר את התכניות (1:1, בסיום). הופעה הירואית של יאנקו הורידה את הירוקים בחזרה למקום השני בטבלה.


בששת הפעמים האחרונות שהגיעה לפליאוף העליון פתחה מכבי חיפה בהפסד. בשבת, פתחה בתיקו שכולו הפסד. הקבוצה מהכרמל שוב לא עמדה בלחץ ונתנה מתנת חג ליריבה מת"א. חיפה עלתה למשחק עם חולצות הרטרו, ולפרקים נראה היה שהיא מזכירה מעט את קבוצת האליפות של 1985 . תחילת המחצית הראשונה הייתה מצוינת עם לחץ גבוה, שמירה על הכדור, ובדקה ה-19 הבקיע שרי שער בנגיחה, סיום למהלך קבוצתי מעולה.


המחצית השנייה הייתה שונה בתכלית. חוסר ערנות בהגנה, השאירה את השחקן הכי טוב של הכחולים לבד מול השער ועבדה לא התבלבל והשווה את התוצאה. הירוקים לא סיפקו את הסחורה, אפילו שהגיעו להרבה מצבים, הסיומת הייתה עלובה.


חזיזה נאבק על הכדור (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל מכבי פתח תקווה)



זה לא חדש שהקבוצה בירוק נוטה לפשל ב"מאני טיים". בששת הפעמים האחרונות שלה בפליאוף העליון אחוזי ההצלחה שלה עמדו על 50%, והעונה , מלבד ניצחון על ק"ש, היא לא הצליחה לנצח את קבוצות הפליאוף העליון בסיבוב השני.


ברק בכר יצטרך לעשות הרבה הכנות ב-3 ימים הקרובים, על מנת לנצח את האלופה עוד 3 ימים. המאמן המאוכזב אמר בסוף המשחק: "זה משחק כדורגל ואם נעשה את ההכנה המקצועית, המנטלית והפיזיולוגית הכי טובה שיש, אז ננצח את מכבי ת"א".


פעם נוספת, אי אפשר שלא להחמיא לשוער מכבי פ"ת, אריק יאנקו, שבמו ידיו (תרתי משמע) מנע ניצחון ממכבי חיפה. המשחק של יאנקו הזכיר את ההופעה הגדולה של רן קדוש. שוער בני יהודה דאז, שהביא להפועל את האליפות בעונת הקיזוז. אוהדי חיפה רוצים לראות תסריט שונה העונה, אז אל תדברו איתם על אריק.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

111 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page