top of page

אלופת שאר הליגה/ אמיר גולדברג

מכבי חיפה התארחה אמש בקריית שמונה במסגרת המחזור ה26 והאחרון לעונה הסדירה ויצאה עם ידה על העליונה ,אחרי ששון וייסמן המחליף כבש צמד והפך מהפך מוקדם יותר שביצעו המארחים. בלבול עדיין בלתי מנוצח בליגה.

באצטדיון העירוני בקריית שמונה נערך אחד המשחקים המעניינים של המחזור ,מצד אחד מכבי חיפה שחוזרת לצמרת הגבוהה אחרי שנים ונראית נהדר תחת מרקו בלבול ומן העבר השני עירוני קריית שמונה שקיוותה לנצח ולהשתחל לפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2014/15.

רגע לפני שיגאל פריד הוציא את ההתמודדות לדרך עלו שחקני שתי הקבוצות עם נשים לכר הדשא ושם שופטי המשחק חילקו להן פרחים לרגל יום האישה הבינלאומי. אוהדי עירוני קריית שמונה שמילאו את היציע שלהם עד אפס מקום ואוהדי מכבי חיפה דאגו לאווירה מחשמלת במגרש ויגאל פריד מוציא את ההתמודדות לדרך .



לא שכחו גם את יום האישה. צילם : אמיר גולדברג.

כבר אחרי 3 דקות היה זה רז מאיר לעלות את קבוצתו מכבי חיפה על לוח התוצאות אחרי שירדן שועה קיבל כדור ברחבה ומסר אותו למגן שלא התבלבל ומול ברטקוס שלח את הכדור לרשת , 1-0 לירוקים !

מכבי חיפה נראתה נהדר והגיעה לעוד מספר מצבים אותם ניקיטה רוקאביצה הרבה להחמיץ.

בדקה ה-32 יואל אבוחצירא פרץ באגף השמאלי והתנגש בעפרי ארד , יגאל פריד מצביע על הנקודה הלבנה וקובע פנדל לקריית שמונה. חורחה מורסיו (שאת שערו היחיד העונה כבש בסיבוב הקודם מול מכבי חיפה) ניגש לבעוט את הפנדל ומכניע את גיא חיימוב , 1-1.


שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. צילם: אמיר גולדברג.

בדקה ה-44 המהפך הושלם ,קריית שמונה יצאה להתקפה מתפרצת מושלמת שבסיומה איסמעיל ריאן בעט חזק לגופו של חיימוב אבל אבוחצירא היה ראשון על הריבאונד וזה 2:1 למארחת !

למחצית השנייה עלתה קבוצה אחת והיא עירוני קריית שמונה שפשוט שטפה את המגרש אך לא השכילה לכבוש ,בלבול מבצע חילוף התקפי ומכניס את שון וייסמן החלוץ במקום עאיד חבשי הבלם ,חילוף שהופך למהלך שמנצח למכבי חיפה את המשחק.

החלוץ שמאז שבלבול הגיע הפך לחלוץ הראשון(עד החתמתו של ירדן שועה) ודווקא כשעל הספסל נמצא מוחמד עוואד שכבש העונה יותר מוייסמן ,עדיין מתעקש המאמן לתת לשון וייסמן את ההזדמנות וזה בהחלט השתלם לו אחרי שהחלוץ הצעיר כובש את שער השוויון בדקה ה-74.

עוד לא עברה דקה ויואל אבוחצירא פורץ נהדר באגף ימין ומעביר כדור רוחב למחליף חאג'י בארי שבועט את הכדור למשקוף והחוצה ,החמצה גדולה למארחת.

ובדקה ה-87 המהלך של המשחק . כרים פריי מתעלל באבו עביד באגף שמאל מעביר כדור רוחב לשון וייסמן שלא מתבלבל ומשלים צמד אישי , מהפך על מהפך והלוח מראה 3:2 לירוקים שלוש דקות לסיום וכך גם נשארה התוצאה עד לסיום.

לוי גארסיה, חלוצה של קרית שמונה נשאל על ההרגשה לשחק בפלייאוף התחתון וענה : "זה נורא מבאס ,אבל אנחנו נבוא לעשות תוצאות טובות ולסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש"



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page