top of page

אנגליה, מתי תגיעי ליורו? / ירדן אבוטבול

אחרי הצפיות הרבות של אוהדי נבחרת האנגלית, הם פשוט קורסים מול הלחץ. הניצחון במשחק הראשון נגד קרואטיה לא משקף שום דבר, משחק נורא של סגנית אלופת העולם שיכלה כבר לספוג בדקה ה-6 מרגליו של פיליפ פודן.


האנגלים לא הגיעו להרבה מצבים, ולא סיכנו את השער במרבית המשחק, עם מצב אחד שעשה את העבודה, הארי קיין עם תנועה מעולה, השאירה את סטרלינג ברחבת הקרואטים, אחרי כדור עומק נהדר של פיליפס. אנגליה משיגה את התוצאה, אבל מבחינת כדורגל, הרבה פחות ממה שציפו לו בעולם.


בן צ'ילוול מצ'לסי (אלוף אירופה) והכישרון הצעיר ג'יידון סאנצ'ו שמשחק בבורוסיה דורטמונד לא זומנו לסגל של המשחק הראשון. אני לא מבין את סאות'גייט שלא זימן אותם לסגל הנבחרת. שיש 26 שחקנים בסגלי הנבחרות, זה מחייב את המאמן לוותר על ארבע שחקנים, אבל שחקנים ברמה זאת לא יכולים להישאר מחוץ לסגל.


במשחק השני האנגלים ממשיכים לאכזב את האוהדים, כשהם משחקים מול סקוטלנד, הם משחקים משחק משעמם וחסר ברק בחלק הקדמי. גארת' סאות'גייט שהבין שבן צ'ילוול וג'יידון סאנצ'ו היו חייבים להיות מזומנים לסגל, אבל לא שותפו גם הפעם. שכל כך היו זקוקים להם עם האנגלי הצעיר שמכל מקום מחפש את השער והמגן עם פריצות המצד השמאלי שהיו יכולים לגרום לסכנה מהצד של הסקוטים.


הנבחרת הלאומית של אנגליה (מתוך דף הפייסבוק של England football team)



אנגליה הגיע כפייבוריטית ממשית למשחק, אך גם הפעם איכזבה, למרות הקורה של ג'ון סטונס, כמו במשחק הראשון. התמונה המשיכה להתברר, אנגליה עם התקפה חסרת מחץ בחלק הקדמי, שלא מצליחה לממש את הפוטנציאל שלה. בנוסף הסקוטים היו עם הרבה הזדמנויות של אדאמס, שהרבה להחמיץ. במחצית השנייה האנגלים התחילו להתעורר והתחילו ליצר הזדמנויות, אך לאחר מכן הסקוטים התחילו להתעורר ולהראות שהם לא יוותרו, כל כך מהר לקבוצה מהמלכה הבריטית.


האנגלים בסך הכל ממש מאכזבים בטורניר עד לרגע זה. הארי קיין שלא הגיע בינתיים ליורו, חוסר החילופים של גארת' סאות'גייט שלא משתמש בכלל את הכישרון של ג'יידון סאנצ'ו שיכול להביא ממד התקפי יותר, ובנוסף שחקנים כמו ג'ק גריליש ,מרקוס רשפורד, בלינגהאם ,ודומניק קלברט-לווין שנהדרים השנה ממעטים לקבל דקות אצל המאמן האנגלי.


אני חושב שאם לא נראה את סאות'גייט, מבצע מספר שינויים בחלק הקדימי, לא נראה אותו מגיע לשלבים הגדולים של התחרות, למרות שהיא כבר שלב הבא.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page