top of page

אפקט המאמן החדש/ דור בורשטיין

עודכן: 3 בדצמ׳ 2018


סוף סוף לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע, ליגת העל שלנו חוזרת לקדמת הבמה עם משחק בין בני יהודה שמארחת את בני סכנין באצטדיון המושבה.

במהלך הפגרה בני סכנין החליפה את מאמנה ומינתה את עמיר תורג'מן, שעומד למבחנו הראשון מול חניכיו של יוסי אבוקסיס, בני יהודה. בידיעה שניצחון של הקבוצה משכונת התקווה מוריד את ההפרש ל-4 נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב, וניצחון של סכנין מעלה אותה אל המקום השמיני בטבלה.


פתיחת המשחק באיצטדיון המושבה. צילום: דור בורשטיין

בתחילת המחצית הראשונה היה אפשר לראות כי סכנין באו לשחק אגרסיבי יותר ולהילחם יותר על מנת להשיג את ניצחונם ה-3 בליגה העונה, עד כדי כך שעיאד קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק כבר בדקה ה-3 של המשחק.

במהלך החלק הראשון של המשחק סכנין תקפה יותר את שערה של בני יהודה, ללא הצלחה עד הדקה ה25 של המשחק, שהגיע הגול של בני סכנין מרגלו של שלומי אזולאי.

לקראת סוף המחצית הראשונה ראינו את בני יהודה מתקיפה יותר ורוצה יותר את שער השוויון, כדוגמת ההחמצה של דולב חזיזה בדקה ה-37 של המשחק מבעיטה מחוץ לרחבה, אך לצער הכתומים שחורים הבעיטה הזו לא נכנסה לרשת של קנדיל.

בתחילת המחצית השנייה ראינו את סכנין חוזרת בהתלהבות ורעבה לשער השני. הזדמנות גדולה של גאדיר בדקה-48 כמעט הובילה את סכנין ל2:0 אך לצערם של סכנין הכדור לא נכנס.

עם ההתקדמות לעבר הדקה ה90 בני יהודה התעוררה וללא ספק הייתה ראויה לשער השוויון, אך שלל הניסיונות להשיג את שער השוויון לא צלחו.



ההזדמנות הטובה ביותר במחצית השנייה הייתה של צ'יבוטה בדקה ה-73 הייתה מול קנדיל, אך במקום לבעוט העדיף למסור, ולצערו אף שחקן של קבוצתו לא הגיע לכדור אלא מי שהגיע היה שחקן מהגנת סכנין שהרחיק לקרן.

בסופו של דבר סכנין ניצחה ב1:0 בזכות אותו השער של שלומי אזולאי בדקה ה-25. בסוף המשחק אמר מאמנה של סכנין, עמיר תורג'מן "אני גאה בשחקנים שלי ומרוצה מהגישה שלהם אך עדיין יש עבודה על כל מיני פרמטרים."

ומנגד אבוקסיס, מאמנה של בני יהודה אמר:"ביום כזה היו שווים שער אחד לפחות ולא היה משחק טוב שלנו יש ימים כאלה ונמשיך קדימה" לאחר מכן אבוקסיס נשאל לגבי דבר טוב שלקח מהמשחק אז ענה: "כשאתה מפסיד לא היו הרבה דברים טובים האמת, אך את הרצון והלחימה הוא לוקח מהמשחק".


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט

173 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page