top of page

באו לעבוד/ גל הראל

קריית שמונה רצתה להבטיח בשבוע שעבר עלייה לחצי גמר גביע הטוטו, אחרי שני ניצחונות בשני משחקים מול חדרה ונתניה. אלא שאז הגיע ההפסד הצורם 4-1 להפועל חיפה, שהוריד את חניכיו של מסאיי דגו לקרקע. מולם התייצבה העולה החדשה הפועל כפר סבא, שכבר איבדה את הסיכוי להעפיל לשלב הבא, עם שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים.


המטרה עשתה את שלה וקריית שמונה ניצחה הערב (שני) 3:1 את הפועל כפר סבא משלושער נהדר של החלוץ קיליאן שרידאן ועלתה לחצי הגמר מול מכבי תל אביב כבר ביום ראשון הקרוב.

המחזור האחרון סידר לנו דרמה קטנה, כאשר קריית שמונה הייתה חייבת ניצחון ומי שנשפה בעורפה היא הפועל חיפה לה הפסידה בשבוע שעבר, שבמידה וקריית שמונה הייתה מועדת, היא זו שהייתה עולה לחצי הגמר. מבחינת ההרכבים קריית שמונה עלתה באותו מערך כמו בשבוע שעבר מלבד שינוי אחד בעמדת המגן המגן השמאלי, כאשר יובל לוין פתח במקומו של אורי מגבו המאכזב.


צילום: גל הראל


מן העבר השני שינויים בודדים בהרכב שמעלה אופיר בחיים, בשונה מהשבוע שעבר הקפטן עומר פדידה והשוער איתמר ישראלי שבו ל-11 כאשר בובאקר טראורה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

המשחק נפתח בסערה וכבר אחרי שתי דקות, קיליאן שרידאן הקפיץ באלגנטיות מעל ישראלי והעלה את קריית שמונה ליתרון שלא החזיק מעמד. ארבע דקות עברו וכדור קרן של כפר סבא, מצא את הראש של דן עזריה וקבע שוויון אחת. חניכיו של מסאי דגו המשיכו בלחץ ובדקה ה-19 זה השתלם להם, עם דחיקה מקרוב של מי אם לא שרידאן המצויין שהשלים צמד אחרי כדור רוחב וקבע יתרון מחודש לקריית שמונה.


גיבור המשחק. שרידאן. צילום: גל הראל


במחצית השנייה קריית שמונה הכפילה את התוצאה כאשר שרידן המצוין דייק מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה של יוסף מחמוד שנכנס דקה קודם, וקבע שלושער נהדר שקבע את תוצאת המשחק. 3:1 לקריית שמונה בסיום.

המאמן המפסיד, אופיר חיים, אמר בסיום: "משחק לא טוב, מאכזב מאוד, גם מבחינת התוצאה וגם מבחינת המשחק שלנו. אני מאמין שבהמשך השנה נראה יותר טוב אבל זה לא מספיק ונצטרך להתחזק. שמח שההפסד קרה בגביע הטוטו ולא בליגה כדי שנוכל להתכונן יותר טוב. חסרים עוד שניים שלושה שחקנים, הסגל הנוכחי לא יספיק לליגה, לא רוצה להגיע למצב שאני נלחם על החיים. המטרה המרכזית שלנו היא להיראות טוב בליגה ונצטרך לעבוד קשה בשביל זה"

בצד המנצח, מסאי דגו אמר: "תחושות טובות אחרי ההפסד בשבוע שעבר, אני מאוד שמח על הניצחון ואנחנו עם הפנים קדימה למכבי תל אביב."

על מצטיין המשחק קילאן שרידאן אמר: "כל זר שמגיע לארץ זה עניין של תהליך וצריך סבלנות, הוא הגיע אלינו למחנה אימונים וצריכים לתת לו את הזמן. אני חושב שהוא יכול לתת לנו הרבה יותר, הוא עובד קשה ויש לו פוטנציאל ענק."

דגו הדגיש את המטרות של קריית שמונה העונה כשאמר: " שאני מגיע למשחק אני רוצה לנצח, השמיים הם הגבול. המטרה שלי לליגה זה לעשות הכל בכדי לנצח, מי שמדבר יותר מדי בתחילת עונה ויוצא בצהרות, אף פעם לא מגיע רחוק. פחות דיבורים ויותר מעשים."


אופיר חיים. לא היה מרוצה מהקבוצה שלו. צילום: גל הראל


נראה שלעירוני קריית שמונה ולמאמן שלה מסאיי דגו, יש סיבה לאופטימיות לקראת פתיחת העונה. השאלה הגדולה היא האם היא תצליח להביא את היכולת הנהדרת מהמשחק היום, גם בשבוע הבא בחצי הגמר של גביע הטוטו מול מכבי תל אביב.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page