top of page

בית כלא מזהב / ליאל בוזגלו

פבלו אסקובר היה אחד מברוני הסמים הגדולים בעולם - אולי הגדול שבהם. לאחר אינספור ניסיונות של הרשויות לתפוס אותו, בשנת 1991 הונחה בפניו הצעה שכל פושע היה חולם עליה: ריצוי עונש בבית כלא פרטי, ללא פיקוח משטרתי ושאסקובר הוא בעצם הריבון היחיד בו. למרות שחירותו "אבדה", ולאחר שבנה לעצמו את בית כלא המפואר ביותר שנראה הוא בחר להפר את תנאי ההסגר, ברח, ובעצם סימן לעצמו את תחילת הסוף.


בדומה לאסקובר אשר היה אהוב על ידי תושבי מדיין אך מאוד שנוי במחלוקת מצד התקשורת הקולומביאנית, גם וראטי אהוב בקרב הקהל הפריזאי, מוערך מאוד על ידי הבעלים וניתן לראות את זה כאשר האיטלקי מחזיק במשכורת הרביעית הכי גבוהה במועדון ומשמש כקפטן המשנה, אך גם יחסיו של וראטי עם התקשורת עלו על שרטון, ביולי 2017 התראיין סוכנו של מרקו וראטי דונאטו די קמפלי בקוריירה דלו ספורט האיטלקי וטען ש״וראטי הוא אסיר בבית הכלא של השייח הקטארי מעיר האורות, בינתיים יש דיבורים על אמבפה אך עד כה לא צורף שום שחקן גדול" כשבנוסף יזם השחקן מרד קצרצר הביע את רצונו להשתחרר לברצלונה מה שגרם לביקורת קשה מצד התקשורת, האיטלקי התעשת מהר מאוד ואמר שהוא לא מסכים עם סוכנו והוסיף שהסוכן אמר את הדברים על דעת עצמו.


וראטי במדי פריז סן ז'רמן (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של Marco Verratti).



הקשר קטן קומה שהגיע ב-2012 לאחר עונה פריצה מצוינת בליגה האיטלקית השנייה במדי פסקארה הבין שלא ישוחרר לקטאלונים ובסוף אותו חלון העברות נשאר בעיר האורות וקיבל חיזוק משמעותי בדמות ניימאר ואמבפה. וראטי הראה במשחק נגד ברצלונה שהינו קשר שלם בכל חלקי המגרש, כזה שמבצע גליץ' בטיימינג מושלם, עוצר את גריזמן מלהגיע למצב כיבוש ודאי לבין כזה שנותן כדור מלא רגש על המילימטר לאמבפה שנותר לו רק לכבוש, מין שילוב מושלם כזה בין גאטוזו לפירלו, ראג׳יסטה(פליימיקר אחורי) לבין שחקן אגרסיבי שמשאיר את כל הלב על המגרש, לפעמים קצת יותר מדי.


וראטי או בכינויו ה"פיטבול" הוא לוחם על המגרש אך לעתים כזה שלא שולט בעצמו. מתוך 6 כרטיסים אדומים שקיבלה פ.ס.ז. בליגת האלופות 3 מהם רשומים לחובתו. בעונה שעברה ולאחר שהשלים עם זה שהוא נשאר בקבוצה זה כבר נראה הרבה יותר טוב ועם תצוגות תכלית נגד דורטמונד, אטלאנטה ולייפציג היה בורג מרכזי בהעפלת הקבוצה לגמר ליגת האלופות הראשון בתולדותיה.


העונה בציוות מצוין עם לאנדרו פארדס ואידריסה גיי שעוזרים לו בעבודה השחורה ונותנים לו בעצם לנהל את המשחק במרכז המגרש, ולשלוט ביד רמה במשחק המעבר לחוליית ההתקפה הנהדר של הצרפתים. במידה והקשר האיטלקי ישאר מרוכז בכדורגל ולא יתעסק בשופטים ודברים מיותרים ויספק עוד הופעות כמו בקאמפ נואו ביום שלישי האחרון, אין ספק שסירוב הבעלים לאפשר לו להצטרף לבית הקלפים הקטאלוני המתנדנד וההשלמה שלו להשאר ב״בית הכלא הקטארי״ יוכיחו את עצמן כנכונות, ואולי וראטי ופ.ס.ז יעשו את קפיצת המדרגה בדרך להנפה של הגביע עם האוזניים הגדולות.

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page