top of page

במקומן הטבעי / עבד אלחי סעיד

עודכן: 3 בדצמ׳ 2019

במשחק (שבת), שהפגיש את שתי הקבוצות שנועלות את טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך, במסגרת המחזור ה-11, לא היה מה לצפות, חוץ משתי החלטות של השופט - בהתערבות ה-VAR על פסילת שער (מפוקפקת לרעננה), והחלטה מוזרה בהתערבות נוספת של ה-VAR על כרטיס צהוב לשחקן רעננה. שלא נדבר על שני כרטיסים אדומים - אחד לכל קבוצה. כ-200 אוהדים טרחו וסבלו ממשחק שרמתו הייתה נמוכה.


הליגה הראשונה בישראל, חזרה מפגרת הנבחרות, ובמחזור ה-11 שנפתח ביום שבת, הפועל רעננה וסקציה נס ציונה נפגשו וסיימו ב-0:0 מאכזב מאוד. שתי הקבוצות שיחקו בצורה הגנתית ונדמה כי פחדו לתקוף, ועל כן לא השכילו להבקיע שער מכריע.


המשחק נפתח דווקא לטובתה של נס ציונה. הכתומים יצאו למספר התקפות טובות, אך מעבר לבעיטה לא מספיק טובה של רז שטיין לא השכילו לייצר מצבי הבקעה קורצים. חניכיו של קורצקי התעוררו והשתלטו על מרכז השדה. לאדומים היו שתי הזדמנויות ענקיות להבקיע, אך עידו לוי וכארם ארשיד לא היו מספיק מדויקים ביכולת הסיום. מעבר לכך, שער של עידן שמש נפסל בטענת נבדל מפוקפקת לחלוטין שנקבעה על ידי ה-VAR.


יגאל פריד ושחקני הפועל רעננה (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה)


המחצית השנייה הייתה עמוסה באירועים, אך רובם לא היו קשורים לכדורגל. בדקה ה-54, שניר שוקר, הקפטן הוותיק, ביצע עבירה שגררה כרטיס צהוב שני, שאילצה את יגאל פריד להרחיקו. אם חשבתם שנס ציונה תנצל את יתרונה המספרי, טעיתם. 19 דקות לאחר מכן, מוסה מאזו שחקנה של נס ציונה, ביצע עבירה טיפשית והורחק גם הוא בצהוב שני. שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק עם מספר חילופים התקפיים אך הדבר לא עשה שינוי של ממש, והקבוצות ירדו מכר הדשא ללא שערים.


אירוע מזור התרחש בדקה ה-71 למשחק, לאחר ששופט המשחק, יגאל פריד, נקרא למסך ה-VAR לבדיקת הצדקה לכרטיס אדום לשחקן רעננה. השופט קבע אכן שנדרש כרטיס אך בצבע הלא נכון - צהוב במקום אדום, וכמובן עיקוב מיותר של המשחק.


החבורה של עמיר תורג’מן אמנם לא ניצחה, אך עלתה מעל הקו האדום באופן זמני והמשיכה ברצף החיובי של ארבעה משחקים ללא הפסד, ותנסה להמשיך במומנטום גם במשחק הבית מול הפועל חיפה במחזור ה-12. מן העבר השני, מנחם קורצקי, שנותר במקום האחרון בטבלה, יתארח אצל בני יהודה במטרה לברוח מהתחתית. לא סתם שתי הקבוצות שקועות בתחתית הליגה, וכנראה יהיה זה מיקומן הטבעי והן יתמודדו עד סיום העונה על הישארותם בליגה הבכירה.


תוצאת מאכזבת מצד שתי הקבוצות בתחתית (מתוף דף הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה)


בסיום המשחק, מאמנם של האדומים נשמע נסער. מנחם קורצקי, אמר בסיום: “אני חושב שבחצי הראשון כן הגיע לנו לנצח, הגענו למצבים, שיחקנו כמו שאני רוצה והכדור לא נכנס, ועד שהוא נכנס, שוב ה-VAR לצערי פסל לנו שוב גול חוקי ממה שראינו בצילומים שלנו. זה מאוד כואב ומאכזב, אבל היינו צריכים בחצי הראשון להבקיע שער אחד או שניים ולגמור את המשחק".


מהצד השני, מאמן הכתומים, עמיר תורג׳מן, אמר: “אני לא מרוצה, המשחק שלנו לא היה מספיק אינטנסיבי. יש תחושה של זחיחות, עוד לא מספיק התאוששנו מהניצחון על הפועל באר שבע. השחקנים צריכים לדעת שהמשחק הזה כבר נגמר ואנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם ואנחנו חייבים לעשות את זה. זו הסיבה שעשיתי חילופים ואם אני אצטרך לעשות עוד חילופים בהמשך, אעשה זאת, עד שאראה שחקנים מחויבים להגיע למשחק במאה אחוז”.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page