top of page

גנב את ההצגה / מאת צחי זר

בני יהודה גברו 2-0 על אשדוד משערים של בלטסקה (3') וקונסטנטין שהכפיל בפנדל (37') ופתחו את הסיבוב השני של ליגת ג'פניקה ברגל ימין. אשדוד נשארת עמוק בתחתית הרבה בזכות השופט איתן שמואלביץ שטעה בשתי החלטות קריטיות.


שחקני בני יהודה חוגגים עם הקהל.צילום: צחי זר

המשחק החל בסערה גדולה של האריות מת"א, כבר בתחילת המשחק חזיזה הכין את הקרקע עם בעיטה מצוינת שנעצרה ע"י ג'רפי. דקה לאחר מכן מתן בלטסקה עולה לכדור קרן גדול וקובע 1-0 לבני יהודה.

הסיפור של המשחק מתחיל בדקה ה34. איבנציץ' נוגח את הכדור אל המסגרת של בני יהודה, הכדור נעצר בידו של סורו אך שמואלביץ' לא רואה את המאורע ונותן למשחק להמשיך. דקה לאחר מכן, התקפת הנגד מביאה לעוד טעות של השופט כשצ'יבוטה נופל ברחבה שלא בצדק. למרות שג'רפי נוגע בכדור השופט מצביע על הנקודה הלבנה. טעות קשה של השופט שגם לקח פנדל מאשדוד וגם נתן לבני יהודה פנדל לא מוצדק.

קונסטנטין קבע 2-0 ואת תוצאת הסיום עם פנדל מדויק והפך רשמית את שמואלביץ' לגיבור המשחק. סגנית המוליכה, הסינדרלה הכתומה ממשיכה להסעיר את הליגה שלנו, כושרה הטוב של החבורה של יוסי אבוקסיס ניכר כבר מתחילת העונה והמשיך גם היום, קונסטנטין הצטיין עם שער ובישול.

היה אפשר לשמוע את האכזבה והתסכול של יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד שהרגיש מקופח בסיום המשחק : "במקום שיהיה 1-1 זה נהיה 2-0, איתן (השופט) גמר את המשחק בהחלטה שלו".


יובל נעים. מאוכזב ממה שרואה על כר הדשא. צילום: צחי זר

כשנשאל יובל נעים על תוכניותיו לקראת חלון ההעברות של ינואר ענה : "נחזק את הקבוצה גם בזרים וגם בישראלים, אני בטוח שאחרי חלון ההעברות הקבוצה תהיה יותר טובה מהקבוצה שקיבלתי". דודו ביטון הגיב לאחר ההפסד : "זה לא סוד שאנחנו מסובכים והמצב לא טוב" . על החלטת הפנדל שלא נשרק עבור קבוצתו ענה ביטון "אין ספק שזה יכל לשנות את המצב עבורנו, יכולנו לעשות 1-1".

מנגד, יוסי אבוקסיס יצא מרוצה וטען שלמרות ההצלחה מהסיבוב הראשון והניצחון אמש על אשדוד מטרות המועדון לא שונו "היינו אחרי הפסד ורצינו לחזור מהר אל מסלול הניצחונות, אני תמיד אומר לשחקנים לא לחלום רחוק מידי, כשחולמים רחוק מידי מאבדים את הדרך, חושבים על הגביע בחמישי". על השיפוט של איתן שמואלביץ' אמר "זה כדורגל, פעם אתה מקופח ופעם זה לטובתך".






כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


86 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page