top of page

האוהדים המטורפים בעולם/ עידן כהן

מסע בין קבוצות, ערים, מדינות ויבשות אחרי אנשים שיעשו הכול כדי שהקבוצה שלהם תנצח.

בוקה ג'וניורס

בוקה ג'וניורס היא קבוצה משכונת לה בוקה שבבואנוס איירס. לפני ארבעה חודשים הקבוצה שיחקה נגד היריבה המושבעת והשנואה ריבר פלייט בגמר גביע הליברטדורס (ליגת האלופות של דרום אמריקה). בגמר היו שני משחקים, הראשון היה באצטדיון הבונבוניירה, האצטדיון הביתי של בוקה ג'וניורס. התוצאה הייתה 2-2 בסיום. יומיים לפני המשחק חוץ נגד ריבר פלייט באצטדיון המונומנטאל (שנדחה והועבר לסנטיאגו ברנבאו במדריד בגלל אלימות) בוקה קיימה אימון פתוח לאוהדים בבונבוניירה שמילאו את האצטדיון כמעט עד אפס מקום, דגלים, חצוצרות ותופים, כמו בכל משחק. ביום המשחק אוהדי בוקה ג'וניורס באו לאצטדיון הביתי עם כל כלי העידוד במטרה להטריף את השחקנים לפני הנסיעה לאצטדיון של ריבר פלייט. חשוב לציין שאין קהל חוץ במשחקים בין שני המועדונים מה שאומר שהאוהדים לא יכלו להגיע למשחק והם עדיין הגיעו ועודדו את השחקנים.


אוהדי בוקה באימון הפתוח לפני המשחק נגד ריבר




קזבלנקה

ראג'ה קזבלנקה ו-ווידאד קזבלנקה הם שני המועדונים הגדולים ביותר במרוקו. שתי הקבוצות משחקות באצטדיון מוחמד החמישי שמכיל 67,000 מקומות, אבל באים למשחקים הרבה יותר אוהדים ממה שהאצטדיון מכיל. ברוב המשחק גם לא רואים כלום, הדגלים, השלטים, העשן של האבוקות ולפעמים גם האנשים שעומדים שורה לפני מסתירים את המגרש, אבל זה לא באמת משנה לאף אחד. האוהדים מגיעים לאצטדיון כדי לדחוף את הקבוצה ולשיר בקול גדול שירים שאת המנגינות שלהם אפשר לשמוע גם במגרשים בארץ אצל הרבה קבוצות. כמובן שהדרבי בין שתי הקבוצות הוא אחד מהמשחקים החמים והרגישים ביותר בעולם.


דרבי בין ראג'ה (בירוק) לווידאד (באדום) באצטדיון מוחמד החמישי בקזבלנקה.



יוון

ביוון יש חמישה מועדונים עם קהל גדול משלושה ערים: פאוק ואריס מסלוניקי, א.א.ק ופאנתינייקוס מאתונה ואולימפיאקוס מפיראוס. כל משחק בין שתיים מהקבוצות האלה הוא משחק לוהט עם הרבה אלימות. האוהדים ביוון הולכים מכות מחוץ למגרש ובמגרש הם זורקים חזיזים מיציע ליציע ולפעמים אפילו על השחקנים של הקבוצה היריבה, הם יעשו הכל כדי שהקבוצה שלהם תנצח. ויש גם מקרים קיצוניים כמו שקרה בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה. אוהד א.א.ק אתונה פרץ למסלול הריצה באצטדיון, רץ עד ליציע אוהדי אייאקס בצד השני של המגרש וזרק עליהם חזיז. חוץ מזה, האוהדים של הקבוצות מכניסים חולצות וצעיפים של הקבוצה היריבה כדי לשרוף אותם בזמן המשחק, דבר שמראה על השנאה הרבה. בנוסף, למועדונים הגדולים ביוון יש קבוצות בעוד הרבה ענפי ספורט מלבד כדורגל, גם בנשים וגם בגברים, ומגיע הרבה קהל לעודד את קבוצות הכדורסל, הכדורמים, הכדורעף ועוד.


משחק כדורמים של פנתנאייקוס.

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון



56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page