top of page

האליפות הירוקה בדרך? / יאיר גלוסקא

הירוקים מהכרמל אירחו אמש (שבת, 18:45) את מועדון ספורט אשדוד, למשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. חניכיו של ברק בכר, רצו להיצמד לראש הטבלה בידיעה שבפעם האחרונה בה החיפאים צברו עשר נקודות לאחר ארבעה משחקים, העונה נגמרה באליפות. מנגד חניכיו של רן בן שמעון, רצו לטשטש את ההפסד המאכזב לבני יהודה ולנצח פעם שלישית העונה. לבסוף הירוקים יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון בשיניים 1:2, לאחר המשחק היו הרבה טענות בנוגע להחלטתו של השופט דוד פוקסמן - האם הפנדל היה שנוי במחלוקת?


המשחק נפתח בצורה משעממת בלשון המעטה, השליטה הייתה של החיפאים אבל שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים. אחרי שהיה נראה שהתוכנית של רן בן שמעון להסתגר ולהפתיע במתפרצות עובדת, בדקה ה-44 הגיע הרגע ששינה את קצב המשחק, יותר נכון המרפק של בגאיוקו שינה את המשחק. סאן מנחם והמלאי בן ה-21 קפצו לכדור גובה ברחבה, מנחם נפגע בראשו. דוד פוקסמן, השופט, עצר את המשחק והלך לבדוק את המהלך. פוקסמן קיבל החלטה שאכן יש פנדל, האוסטרלי האדיר של חיפה שכבש בכל משחקי הליגה העונה המשיך את הרצף והכניע את משפתי. החלטה על הפנדל עוררה את זעמם של שחקני אשדוד והמאמן רן בן שמעון.


לאחר המשחק נשאל רן בן שמעון על הפנדל. "לא רוצה להיות קורבן אבל כמה אפשר, שבוע שעבר לא רציתי לדבר, אבל פריד צריך להתבייש, ראיתי את הווידאו אחרי המשחק. בדקה ה-44 הוא ראה שהשחקן קופץ, לפעמים הידיים עולות, זה בושה וחרפה שהוא רואה את זה 14 פעמים ועדיין מחליט פנדל", אמר המאמן.


שרי, באמצע. הירוקים שמחים. (מתוף דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)



במחצית השנייה כבר ראינו כדורגל ברמה הרבה יותר גבוהה. אחרי השער הראשון, משהו נפתח לשחקני שתי הקבוצות, ווילדסחוט עלה כמחליף במקומו של יאהב אל עביד והוסיף למשחק יכולת אדירה, פתח את המשחק והוריד מעט מהעומס שהיה על שרי שיכול היה לנוע בלי הכדור. ברק בכר עלא היה מרוצה וערך חילוף כפול בדקה ה-58, כשהוציא את דולב חזיזה וסאן מנחם ובמקומם נכנסו אבו פאני וטאלב טוואטחה. בן שמעון הגיב כשהוציא את בגאיוקו וגיל כהן והכניס את שלומי אזולאי כחיזוק. אחרי שהיה נראה שהמשחק הולך לכיוון של אשדוד, שבדקות אלה נראתה מאיימת יותר ומסוכנת יותר, מתפרצת בדקה ה-63, חילוף מסירות בין ההולנדים, ווילדסחוט ושרי סידר את השער השני של מספר 10 בירוק, בשני המשחקים האחרונים. אחרי מספר החמצות לא אופייניות של רוקאביצה במהלך המשחק, בדקה ה-70 טום בן זקן הקפטן, הרים כדור נהדר לשגיב יחזקאל המחליף, שלא טעה מול השער והכניע סוף סוף את גלזר שנתן תצוגה טובה מאוד.


לאחר מותחן אדיר (בעיקר בדקות הסיום), למרות המציאות ההזויה של כדורגל בלי קהל, ושאנחנו רחוקים מאיך שהכדורגל צריך להראות בעולם מתוקן, יש הרגשה שהסדר שב על כנו, קבוצתו של ברק בכר מובילה (כרגע באופן זמני) את הטבלה, מבססת עצמה כטוענת אמיתית לזכות באליפות, ואילו רן בן שמעון חזר להתלונן על טעויות שיפוט.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page