top of page

הדרבי בא ואיתו חגיגה / עמית גרנט וינון דה כלבו

כל מי שגדל על טורנירי ההיאבקות מבית WWF/WWE, בוודאי מכיר את הסצנה הבאה: אחד המתאבקים עומד לנצח בקרב כאשר הוא מצליח להפיל לקרקע את יריבו ואז השופט מתחיל בספירה עד שלוש. קצת לפני שהשופט מגיע לשלוש ומכריז על המנצח בקרב, שבדרך כלל יהיה מ"הטובים", מגיע מתאבק נוסף מחבורת מ"הרעים" ומתערב בקרב ואף גורם לו להיפסל. ואיך כל ההקדמה הזו קשורה למכבי חיפה? מיד תבינו.


עושה רושם כי מועדון הכדורגל, מכבי חיפה, מצא את שני המתאבקים הנוספים שלו, כאלו שיהפכו את הקבוצה ל"רעה יותר" במובן החיובי של המילה. שני שחקנים שיעזרו לה לא להיות קבוצה מפסידה. לצמד השחקנים הזה קוראים יובל אשכנזי ודולב חזיזה ואלה יתייצבו ביום שלישי לדרבי הליגה השני שלהם בסך הכל.


הירוקים מגיעים לדרבי לאחר שלא ניצחו את הפועל למעלה משלוש וחצי שנים, או יותר במדוייק - מאז מרץ 2016. אם לא די בכך, מאז אותו משחק הם אפילו לא הצליחו לכבוש שער שדה (שאינו שער עצמי) לרשת של היריבה העירונית במשחק דרבי בליגה. מי שהייתה במשך עשרות שנים השליטה הבלתי מעורערת בעיר הכרמל, פתאום התחילה להרגיש איך ההגמוניה משתנה. למעשה, התואר האחרון של קבוצה מחיפה שייך לאדומים עם זכייתה בגביע בשנת 2018. כחלק מהגימגום הכללי של מכבי חיפה בשנים האחרונות, גם משהו בעליונות הירוקה בעיר החל להיסדק, אלא שבשנה הזו יש תחושה כי המגמה משתנה לטובה והרבה בזכות צמד שחקני הרכש שהגיעו הקיץ מבני יהודה. בזכותם, הרבה אוהדים ירוקים הולכים השבוע עם חזה מורם, יותר מהרגיל. שניהם הוכיחו במשחק הגביע מול סקציה נס ציונה, בפעם המי יודע כמה העונה, כי מדובר בבינגו של יעקוב שחר ובלבול, המאמן.


דולב חזיזה, רכש יוצא מן הכלל (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)


אשכנזי, שרק לפני שלוש שנים היה משחק מול סקציה נס ציונה במשחקי ליגה א', כבש שער יפהפה וחזיזה, שכמעט והוחלף, סגר פינה עם צמד ענק בהארכה ששלח את מכבי חיפה לשלב שמינית הגמר, שם תפגוש את הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית. בליגה, הצמד אחראי כבר ל-15 שערים, כשחזיזה עם ארבעה שערים ועוד ארבעה בישולים. לעומתו, אשכנזי עם שלושה שערים וארבעה בישולים. שניהם גם מובילים לבדם את הליגה בנתון הבא: ניסיונות למסירות מפתח - עם 21 ניסיונות כל אחד. כלומר, לא תמיד זה הולך אבל מדובר בשניים שמשחקים לעומק ומחפשים את הת'כלס.


ביום שלישי, נראה אם הדקות ששיחק הצמד בשבת לא עייפו אותם ואולי מכבי חיפה צריכה עוד דמות "רעה" שתתערב לטובתה, כדי לצבוע סופית את העיר בירוק לעונת 2019/20.



כותבי הטור הנם סטודנטים במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט. לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

100 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page