top of page

היסטוריה בחיפה והתפרקות של חדרה

לאחר שנים רבות האדומים מהכרמל שבו לנצח את הפועל חדרה ובתוצאת חד צדדית, 3:0.

האם נעם כהן מגנה הימני של הפועל חיפה בדרך לנבחרת לוקסמבורג? ואלון תורג'מן בהופעתו ה300 מבקיע.

הפועל חדרה התפרקה משחק שני ברציפות.


42 שנה לא ניצחה הפועל חיפה את הפועל חדרה במסגרת הליגה, ובעשרת המפגשים האחרונים בכל המסגרות מאז חזרתה של חדרה לליגה הבכירה.

אך הערב הם שמו סוף לרצף התוצאות הלא הגיוני מול הקבוצה החביבה מהשרון.

חניכיו של אלישע לוי נראו פשוט נורא בשבוע שעבר בטדי, אך מהרגע הראשון שעלו על כר הדשא הערב בסמי עופר הייתה קבוצה אחת על המגרש.

אלון תורג'מן מלך שערי הליגה עד כה עם שבעה שערים, ציין היום את הופעתו ה300 בקריירה והשער שלו היום היה ה90 בקריירה שלו במסגרת ליגה, גביע ואירופה.

מי שהיה אחד השחקנים הטובים על המגרש היה נועם כהן המגן הימני של הפועל חיפה שאף חשף שקיבל הצעה מבכירי ההתאחדות בלוקסמבורג הקטנה לייצג את נבחרתם.

השחקן סיפר שמשפחתה של אמו עברה לגור במדינה לפני כ30 שנה והוא עצמו קיבל אזרחות שתקל בעתיד על מעבר אפשרי לאירופה.

אך מצב העניינים הוא כזה שהבירוקרטיה תקשה על המגן הצעיר לייצג את לוקסמבורג בעתיד הקרוב, ומה עוד שנועם עצמו הוסיף שהחלום הוא לייצג את נבחרת ישראל למרות שבעתיד הקרוב זה נראה רחוק נוכח כושרו הטוב של אלי דסה.

הפועל חדרה הגיעה לאחר התבוסה שספגה בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב וקורצקי רצה לצאת לדרך חדשה לאחר שספג הפסד הראשון העונה.

אך הערב חניכיו של קורצקי לא הגיעו למשחק וכמעט ולא סיכנו את שערו של אוהד לויטה, ברוב שלבי המשחק קורצקי היה נראה עצבני וחסר אונים נוכח ההופעה הרעה של קבוצתו.

עד למחזור השישי קבוצתו של קורצקי ספגה שלושה שערים בלבד, ובשני המשחקים האחרונים חדרה הוציאה שישה כדורים מהרשת, לא אופייני למנחם קורצקי שיודע להעמיד קבוצה על המגרש ולהנחיל משמעת טקטית בחניכיו.

כשנשאל קורצקי על מה הסיבה לכך שבשני המשחקים האחרונים ההגנה שלו חדירה כל כך הוא השיב ששינוי המערך מקו של חמישה לקו של ארבעה פגע ביציבות החלק האחורי.

ובנוסף משחק המעברים המהיר של הפועל חיפה שהוא לא הצליח למצוא לו מענה גרם לכך שחדרה סופגת במשחק שני ברציפות שלושה שערים.

סיום של ערב נפלא עם משחק מצויין מצידה של הפועל חיפה שמסיימת את המחזור השמיני כשהיא במקום השני ורף הציפיות בקבוצה האדומה של אלישע עולה גם מבלי שידברו על כך.

בעוד הפועל חדרה סופרת הפסד שני ברציפות ונראה שקורצקי יצטרך לעבוד קשה במהלך השבוע בכדי לראות איך הוא מחזק את משחק ההגנה של קבוצתו ועוצר את כדור השלג הזה שבקלות יכול להוביל את חדרה לחלק התחתון של הטבלה.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page