top of page

הכל באיזי / נאור מימוני

עודכן: 29 ביולי 2018

איזי שרצקי, בעלי עירוני "איתוראן" קריית שמונה, החליט לקחת צעד אחורה, לתת שקט תעשייתי לקבוצה ולפתוח את פנקס הצ'קים.

עונת 2016/17 יוצאת לדרך ובעל הקבוצה הצפונית החליט לעשות מתיחת פנים רצינית לאחר העונה האחרונה, שיש לציין עונת כישלון החתומה על שמו. איזי החליט לזעזע את המערכת והחליף כמעט קבוצה שלמה הכוללת את המאמן והצוות המקצועי. קריית שמונה הינה קבוצה צעירה ורעבה מאוד ועד לפני כמה שנים עוד חשבו שיקראו עליה בספרי ההיסטוריה כשהייתה קבוצה קטנה עם סיפור גדול של "סינדרלה", אך איזי הוכיח לכולנו שהם לא כאן על תקן "סרט מלחמה" הם כאן על מנת להישאר.

הקבוצה הצפונית הקטנה והצנועה הצליחה לתקוע יתד עמוק בכדורגל הישראלי, מוכיחה מעונה לעונה עד כמה שקשה מולם, קבוצה שבאה בלי אגו וחוטפת תארים לקבוצות הגדולות (רעבה כבר אמרנו?). עצם העובדה שאנו אומרים שעונה שעברה הייתה כישלון מבחינתם, זה רק מוכיח שקריית שמונה הצליחה לתקוע לנו יתד בתודעה. בקבוצה הצפונית יש איזה קסם, האוויר הנקי, הטבע שמסביב ובעלים שנותן תנאים לא פחות טובים מהקבוצות הגדולות, משרה אווירה שקטה על השחקנים וזאת עובדה!


רעב בעיניים

שחקנים ואנשי צוות רבים וטובים פרצו את דרכם כאן כגון: רועי קהת, אחמד עבאד ומאמנים כמו: רן בן שמעון, ברק בכר, ועוד המון דוגמאות שאפשר לפרוס לפניכם, אנשים שהיום מובילים בכדורגל הישראלי. כמו שראינו לא רק שחקנים מושפעים מהשקט והאווירה הנעימה, אלה גם הצוות המקצועי. איזי עשה רכש מאוד מעניין על הקווים עם פנים מוכרות לכולנו, מוטי איווניר אדם בעל אופי אהוב עם חוכמת כדורגל נהדרת שלא ראינו אצל הרבה אנשים, יש לציין כי לא הצליח להביא הצלחות גדולות בתור מאמן. כולנו תקווה גדולה ומחזיקים אצבעות למוטי שגם הקסם בצפון ישפיע עליו ויצליח להגיע לבמה המרכזית בכדורגל הישראלי, בהצלחה מוטי.

אז היום אחרי אליפות, גביע מדינה, גביע טוטו, אלוף האלופים ואין תואר שהם לא חתומים עליו, הם עדיין עם רעב בעיניים לחתור לעוד הצלחות. איזי החליט לקחת את הדברים לאט-לאט עם המון סבלנות, אחרי הכול כולנו רוצים עוד קבוצה גדולה וחזקה בצמרת הישראלית! לי רק נותר להגיד…. קחו הכול באיזי! בהצלחה!


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page