top of page

הנגב נצבע בירוק / ינון דה כלבו

אמש (שני), התקיים באצטדיון טרנר משחק סופר מסקרן במסגרת המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך. הפועל באר שבע אירחה את מכבי חיפה ל"משחק העונה". מבחינת שתי הקבוצות, המשחק היה קריטי עבור המשך הדרך במרוץ לאליפות. בסיום, ידה של מכבי חיפה הייתה על העליונה עם 0:2. שער בכורה לנטע לביא.


הפועל באר שבע הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יחזיר אותה למרוץ האליפות וישאיר בצד את התקופה הרעה, אך המציאות הוכיחה אחרת. באר שבע ספגה את הפסדה השלישי בארבעת משחקיה האחרונים, כאשר מדובר במשחק שני רצוף בבית, דבר שלא חוותה אף פעם.


הקבוצה מהדרום ניסתה להוכיח שהיא עדיין בעניינים, אבל למכבי חיפה היו תכניות אחרות. עבור האדומים - ההפסד גרם לזעזוע, ואולי למשבר. מנגד, עבור מכבי חיפה, שהגיעה למשחק לאחר רעש תקשורתי עצום, בגלל הבלגן שהתרחש באימון יום לפני המשחק, חשוב היה לה להוכיח כי המעידה מול אשדוד הייתה חד פעמית. בעבר, במכבי חיפה היו מגיעים למשחק כזה בלחץ עצום ועם משקולות ברגליים ומחכים לסיום המשחק בכדי לקבל השחזות מהתקשורת והקהל, אך השנה משהו השתנה בקופסא. מכבי חיפה הגיעה למשחק בפוקוס מלא ומרוכזת, כאילו לא קרה כלום יום לפני. החבורה של בלבול גילתה אופי גדול כשהם מציגים כדורגל שוטף מבלי לפחד מבאר שבע.


דולב חזיזה חוגג עם נטע לביא את שער הבכורה שלו העונה (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)


השנה, עונת המשחקים 2019/20, התחולל שינוי. מכבי חיפה אמנם נכנסת לפיגור, אבל השחקנים לא מוותרים ואף נלחמים כשהם רוצים יותר מהיריבה. בקצה המנהרה, אנחנו עדים למהפך, או שפשוט אפשר להסביר את זה בקבוצות שמתגוננות במשחקים מול חיפה. הירוקים מצליחים למצוא פרצה בהגנה ולעיתים אף לנצח בשיניים. המשחק אתמול (שני) הוכיח זאת היטב. מכבי חיפה לא הייתה במיטבה, בין אם בגלל מה שקרה בחדר ההלבשה יום לפני ובין אם בגלל מזג האויר הקר שפקד אותנו, אך בכל זאת - השחקנים התגברו על המכשול וניצחו. הסטטיסטיקה הציגה נתונים בהם הפועל באר שבע תקפה יותר, החזיקה בכדור יותר אבל בשורה התחתונה - חיפה היא זו שהצליחה להבקיע (פעמיים) ולהכריע את ההתמודדות. נטע לביא כבש שער בכורה העונה. אין כל ספק כי נטע לביא מספק עונה מצוינת ומראה שאפשר לסמוך עליו בקישור.

השער השני הגיע לאחר פעולה יוצאת דופן של צ'רון שרי, ההולנדי המצוין, שבתחילת העונה הבטיח שהוא יהיה יותר טוב מפריי ויביא את הקבוצה לגבהים חדשים. אגב, יש לו בחוזה מענק אליפות, ואולי הוא זה שיביא את האליפות ויראה לאנשים שהרימו עליו גבה כי היה נחוש. לראשונה העונה, מכבי חיפה מנצחת כשנקיטה רוקביצה לא מבקיע שער. בדרך כלל, כאשר ניקיטה רוקביצה לא מבקיע שער, מכבי חיפה לא מנצחת את המשחק. אתמול (שני), גם המחסום הזה נשבר. מכבי חיפה מאותתת למכבי ת"א שהיא צריכה להיזהר ואף להתחיל לחשוש, מכוון שמכבי חיפה מתחילה להתחבר ולדהור לכיוונה. בפעם הבא, מכבי חיפה תגיע מוכנה למפגש מול מכבי ת"א באצטדיון סמי עופר. תהיה זו חגיגה של ממש.


הירוקים בטרנר (מתוך דף הפייסבוק של מועדון אוהדי מכבי חיפה)


במכבי חיפה לא זוכרים סיבוב כמעט מושלם שכזה, שכלל בתוכו מהפכים, ארבעה משחקים בהם מכבי חיפה הייתה בפיגור וביצעה מהפך מדהים ומטורף. 29 שערים, זו כמות השערים שהבקיעה מכבי חיפה. כן, יותר מכל קבוצות הליגה. בחיפה יכולים להיות אופטימיים לקראת הסיבוב השני. מנגד, בהפועל באר שבע, לא זוכרים סיבוב כה שברירי. הקבוצה לא כבשה מול מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים - שלוש הקבוצות שלכאורה טוענות לכתר. היא בעטה בכל שלושת המשחקים, מול הקבוצות שצויינו, רק 5 פעמים למסגרת. שלושת המשחקים הללו יכולים לסכם סיבוב שלם. אוהדי הקבוצה הירוקה, ימשיכו לדחוף את הקבוצה וייהנו מהרגעים המרגשים שעוברים עבורם, כי אין ספק שמגיע להם נחת ושמחה אחרי הרבה רגעים של תסכול וכאב.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

69 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page