top of page

הניצחון המתסבך / מאור בו שוהם

29.8.2020 זה היה אי שם במחזור הראשון של העונה. בני יהודה השיגה ניצחון חוץ ראשון בדוחא, שם הביסה 0:3 את בני-סכנין. מאז, עברו 12 משחקי חוץ, 8 חודשים שבני יהודה לא מצליחה לנצח מחוץ לבלומפילד, וזו הפעם הראשונה מאז אותו מחזור שבני יהודה מצליחה לכבוש 3 שערים במשחק ליגה.


מים רבים עברו בנהר מאז אותו מחזור, ביתר המשחקים הצליחו הזהובים להשיג רק 19 נק' מתוך 75 אפשריות, ניצחה רק 4 פעמים, וכבשה רק 12 שערים מתוך 25 משחקים. עם נתונים כאלה- הדרך אל הליגה הלאומית סלולה. אמנם אנחנו במחזור ה-27 אך בשכונת התקווה התחלפו לא פחות מאשר 4 מאמנים! זה התחיל עם אלישע לוי שהתפטר בגלל חילוקי דעות עם אברמוב, המשיך עם ניר ברקוביץ', עבר לכפיר אדרי שהיה מאמן זמני, וכעת יוסי אבוקסיס חזר לקדנציה רביעית בשכונת התקווה אחרי שהעביר תקופה קצרה בהפועל באר-שבע. כשאין שקט ניהולי, לא פלא שהקבוצה שסובלת מחוסר שקט ניהולי, סובלת גם מחוסר שקט מקצועי ונלחמת על חייה בליגה.


סוף כל סוף מנצחים! (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של בני יהודה תל אביב)



אמש (ראשון), הגיעה הקבוצה לסמי עופר, למשחק של להיות או לחדול, משחק שממנו אין דרך חזרה נגד הפועל חיפה. בני יהודה יודעת שכדי לנסות להציל את העונה הזו היא חייבת לנצח את המשחק – וכך היה! החניכים של יוסי אבוקסיס אמנם ספגו שער מוקדם מרגלי עדן בן בסט כבר אחרי 10 דקות, אך מוחמד גדיר (שחזר מפציעה) דאג לאזן לאחר 2 דק', וכבש את השני שלו בדקה ה-41.


מבחינת בני יהודה הכל עבד הערב, הם הצליחו להפוך פיגור לניצחון בפעם הראשונה העונה, לנצח משחק חוץ אחרי 8 חודשים, ואפילו עמית זנטי שנכנס בדקה ה-30 במקום סגס תאמבי (חילוף גדול של יוסי אבוקסיס) הוסיף שער משלו ונתן ניצחון יקר מפז לזהובים. גם מתיאה ליואיץ' שחווה ירידה ביכולת לאחרונה, גילה משחק טוב הערב ובבני יהודה מאוד מקווים שהרוויחו אותו מחדש.


בני יהודה מנצחת במשחק שהייתה פשוט חייבת לנצח בו, מסבכת את התחתית ומצמקת את הפער מבני סכנין שבמקום ה-12 ל-5 נק' בלבד, כשנשארו 6 מחזורים לסיום ו-18 נק' בקופה, לנו נותר רק לחכות בקוצר רוח מי תקרוס ברגע האמת ואיזה סיר לחץ הוא דווקא זה שיתפוצץ.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

54 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page