top of page

הנס של זמיר בעיר הכרמל האדומה / יונתן תירוש

נס פח השמן מספר על פח שמן קטן שאמור היה להדליק את המנורה ללילה אחד בלבד, אך למרבה הפלא קרה נס גדול והמנורה נשארה דלוקה במשך 8 ימים. בשונה מהמנורה נס זמיר כבר עשר שנים דולק על אש קטנה ובגיל 30 היד עוד נטויה והשיא עוד לפניו.


זמיר התחיל את הקריירה ככישרון מובטח לאחר שכבר בגיל 17 חתם בקבוצת המילואים של חטאפה הספרדית. הקשר המשיך לעורר עניין בספרד ואחרי מעבר גם באלבסטה קיבל הצעה לחתום במועדון הפאר אתלטיקו מדריד, אך מעבר זה לא יצא אל הפועל כי השחקן נתקל בקשיים מצד צה'ל. בסופו של דבר מצא עצמו זמיר בקבוצת המילואים של ריאל סארגוסה.


אך כמאמר הקלישאה האדם מתכנן תוכניות וה' מצחקק צחוקיות. לאחר שלא הצליח להטביע חותם בספרד חזר הקשר לארץ לנסות להרים את הקריירה בבני יהודה. אך למרות הרצון הטוב הקריירה של נס זמין לא התרוממה בארץ בלשון המעטה. ירידת ליגה עם בני יהודה, תקופה קצרה בבירה בלי הרבה דקות משחק ושתי עונות בלאומית עם ראשון לציון והפועל פתח תקווה, לא כך קיווה נס זמיר להעביר את הקריירה.


כשמנצחים, שמחים. (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה. צילום: שלומי שמילוביץ)



בעונת 2018/19 חזר זמיר לליגה הבכירה בישראל מהדלת הראשית ולקח חלק בעונה הגדולה של הפועל חיפה תחת ניר קלינגר שכללה פלייאוף עליון וזכייה בגביע המדינה. בעונה שלאחר מכן עם עזיבת הכוכבים הגולים של הקבוצה מצא עצמו נס זמיר כמי שצריך להנהיג ולהוביל את האדומים מהכרמל. למרות כל הרצון הטוב והיכולת הנהדרת, לבד זמיר לא יכול לסחוב קבוצה.


העונה, עונת 20/21, הליגה שוויונית מתמיד בטח בלי קהל, הפועל חיפה לאחר צירופם של שחקני חיזוק גדולים כמו חנן ממן, קייס גאנם ועוד מצאה את עצמה כמעט מחליפה מאמן כבר במחזור השישי של הליגה. חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה הגיע לדרבי בידיעה שרק נס ישאיר אותו בתפקיד אך הוא לא ידע שהנס הוא בכלל זמיר.


זמיר חתום על הנס של אדומים בדרבי החיפאי אבל זה לא נעצר כאן. שלושה ימים לאחר מכן שוב זמיר מנצח לסילבס משחק ועם מעורבות ישירה בארבעה מששת הגולים של הקבוצה נראה שאם הפועל חיפה רוצה להצליח השנה היא לא צריכה לבנות על נסים, אלה על נס אחד ושמו זמיר.





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון



22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page