top of page

הספורט המוטורי בישראל

בשנים האחרונות הספורט המוטורי תופס תאוצה רבה בישראל ואפשר לראות את הכמויות הגדולות של הרוכבים אשר רוכשים אופנועי שטח ונהנים מטיולים ברחבי הארץ שבהם הם נהנים מהרכיבה שהיא אחת ההנאות הגדולות בחייהם וגם של אוהבי מרוצי המכוניות שכמהים לקיומם של תחרויות באמצעות מכוניות ספורט וקארטינג בארץ.


הספורט המוטורי בישראל


לפני כמה חודשים קיבלה ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית מכוניות וקארטינג בישראל הכרה של ה – FIA שהיא הפדרציה הבין לאומית לנושא הספורט המוטורי. זוהי קפיצת דרך משמעותית וחשובה ביותר עבור כל אוהבי המרוצים הן של מכוניות והן של קארטינג, בדרכי עפר ואספלט שרק חיכו שתהיה לכך הכרה רשמית. זוהי אבן דרך משמעותית לקראת קיומם של מרוצי מכוניות ואופנועים בדרכים בטוחות ועל פי החוקים והנהלים בחו"ל.

כרגע יש מרוצי מכוניות באזור המדברי בסמוך לעיר ערד בדרך לים המלח וגם ליד היישוב פצאל בבקעת הירדן וההתנהלות היא בהתאם לחוקיות בענף זה.


ציוד בטיחותי עבור רוכבי אופנוע


הפריט החשוב ביותר עבור כל רוכב הוא קסדה לאופנוע המיוצרת מחומרים איכותיים ותתאים באופן מושלם להיקף הגולגולת של הרוכב, כדי שתגן על ראשו באופן מושלם. מעבר לכך כל רוכב בוחר את הצבעים האהובים עליו, את ההדפס שנראה לו כדי לבדל את עצמו ובעיקר כדי לא להתבלבל עם רוכב אחר בקסדה כשהנראות היא דומה או זהה.


שידורים של תחרויות ספורט מוטורי


התקווה הגדולה של אוהבי הספורט המוטורי בישראל היא שלאחר ההכרה הבין לאומית, הדרך לקיומן של תחרויות ישראליות ובין לאומיות ומרוצי מכוניות ואופנועים, תהיה קרובה יותר. זו הסיבה שכל מי שלומד ועוסק בתחום סיקור של אירועי ספורט והפרשנים, מחכים כבר למועד שבו יוכלו לשדר את המרוץ ולספר לצופים בשידור חי כל מה שקורה.

בוגרי הקורסים השונים לקריינות מסוגלים להעביר באופן אותנטי את כל מה שקורה במסלולים לצופים בבית אשר מעבר לנושא הוויזואלי, הם גם ייהנו מדיווחים ומפרשנויות שיפתיעו אותם ויבהירו את כל החוקים במרוצים הללו, את הנהלים שקבעה ההתאחדות והרבה מאד מידע שלא ידוע לצופים לאור העובדה שעד עתה לא הייתה הכרה לספורט זה בישראל וכעת מתחילה העבודה האמיתית.


למידה בקורסים תקשורת לספורט


במהלך קורסי הלמידה בקורסי תקשורת ספורט, נחשף בפני הסטודנטים מידע עצום על כל ענפי הספורט בישראל. החל בתחומים הפופולריים ביותר הכוללים כדורים שונים כמו כדורסל, כדורסל, טניס דרך אומנויות לחימה כמו ג'ודו, קרטה, התעמלות קרקע על כל גווניה, שחייה ועוד. לכל סוג של ספורט יש אין ספור כללים, חוקים, נהלים, שיטות קבלת ניקוד שכל שדרן ופרשן ספורט חייב לדעת אותן באופן מקיף ביותר, כדי להעניק אינפורמציה מבוססת לקהל הצופים.

גם לגבי הספורט מוטורי, הסטודנטים מקבלים את מלוא המידע כדי להיות ערוכים ומוכנים ליום הגדול!



16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page