top of page

הפועל באר שבע - הפועל חדרה | שני גוונים של אדום / מורן מוטל

שתי הקבוצות האדומות נפגשו במסגרת המחזור ה 28 של ליגת ג'פניקה כשהמטרות העומדות בפני כל אחת מהן משקפות את מה שראינו הערב (שבת) על הדשא באיצטדיון בנתניה.הפועל באר שבע מביסה 4-1 את הפועל חדרה.


הפועל באר שבע הגיעה כשידה על העליונה לאחר רצף של 6 משחקים ללא הפסד ומול עיניה מטרה ברורה - כרטיס לאירופה.

מנגד, הפועל חדרה עם הרגליים על המגרש אך הראש כבר במשחק חצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול מכבי נתניה.מעמד היסטורי ומרגש מאוד מבחינתה.

בהרכב של חדרה היה חסר היום את הקלפים החזקים שלה, אלה שאולי יכלו לשנות ולו במעט את תוצאת הסיום -

מנשה זלקה קפטן הקבוצה מוצהב לכן לא נכלל בסגל כמו כן גם ג'ורג' פוצ'יבה(אדום).

אילון אלמוג שנמצא בתקופה טובה - קיבל מנוחה ונכנס רק במחצית במקומו של לוסיו כובש את שער היתרון, גם הוא - ירד לנוח.


מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חדרה

חדרה פתחה את המשחק באנרגיה התקפית ושלטה בחלק הראשון, ה 1-0 לא אחר להגיע כשלוסיו מצא את הרשת של האקסית והעלה את חדרה ליתרון בדקה 29.

הפועל באר שבע הופיעה למשחק רק לאחר המחצית, עלתה מחדרי ההלבשה התקפית וחדורת מטרה, ואכן בדקה ה 73 המאמץ השתלם והגיע שער השוויון מנגיחה של בן שהר ממרכז הרחבה.

באר שבע לא נפלה לשאננות והמשיכה ללחוץ, האסלביינק שנכנס במקומו של בן תורג'מן מבקיע את השער השני אחרי שתי דקות בלבד.

ואיך אפשר בלי ה VAR, עברה של דובב גבאי נבדקת במסך אך מסתיימת רק בכרטיס צהוב.

כשהמשחק מתקרב לסיום, בן שהר מקבל מסירה טובה מקבהא ומעלה את הדרומיים ל 3-1.

העניין נראה כבר חתום וסגור, אז האסלביינק אומר את המילה האחרונה בתוספת הזמן ומכניס לרשת את הגול השני שלו ובאר שבע עולה ל 4-1 מוחץ.

בעצם הפועל באר שבע עלתה במחצית הראשונה ל"חימום" ובמחצית השנייה הראתה לנו מה עושה קבוצה שרעבה להישגים, הקהל שלה שהגיע במספרים לא גדולים לעומת משחקי בית, עודד והטריף את השחקנים כאילו מילא אצטדיון שלם, כי גם בשבילם זה לא בא בחשבון שהקבוצה לא תיקח את כרטיס הכניסה לאירופה.

ברק בכר על שינוי השיטה במחצית השניה "זה עבד, היה יותר מחץ יותר אנרגיות, מחצית ראשונה לא טובה נתנו לחדרה יותר מידי להיכנס למשחק ולהביך אותנו, שמח שהצלחנו לתקן".

החדרתים שכאמור חושבים בעיקר על משחק חצי גמר הגביע וחולמים על הגמר, נראו חלשים אל מול הלחץ הבאר שבעי ומסתפקים נכון לעכשיו במעמדם בפלייאוף העליון, ניסו אביטן מסביר את התוצאה המנותקת לדבריו מיכולות השחקנים "אנחנו מוכיחים וראויים לפלייאוף עליון, במבחן התוצאה לא מצליחים,יש עוד משחקים ואני בטוח שנוכל להוציא נקודות.

יש לנו עוד 3 ימים משחק מאוד חשוב, נאסוף את עצמנו נתארגן ונצא למשחק מוכנים. אין ספק שזו לא הדרך בה רצינו להגיע למשחק הזה. אמרתי שאין קשר בין משחק אחד לשני. יש לנו זמן, נתארגן נתאמן ונבוא דרוכים".


מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חדרה

הפועל באר שבע ובראשה ברק בכר מסמנת הערב וי על המקום השני ותתאמץ להישאר שם במשחקים הבאים כדי להבטיח את המטרה שלה.

הפועל חדרה תאסוף את עצמה אחרי הערב זה ותנסה להגיע מוכנה בהרכב מלא ולוחמני למפגש חצי גמר גביע המדינה בתקווה שגם הקהל שלה יבין את גודל המאורע ויגיע לדחוף אותה בשעתה המרגשת במספרים קצת יותר גדולים מהיום.


צילום: מורן מוטל

שתי קבוצות אדומות, גוונים שונים מטרות ושאיפות שונות ושתיהן מכוונות הכי גבוה שהן יכולות...



כותבת הטור הינה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page