top of page

הפסגה שוב ירוקה / ברי בנדר

אמש (שבת), שער ובישול של ניקיטה רוקאביצה העלו את מכבי חיפה למקום הראשון על חשבון תוצאת התיקו בדרבי התל אביבי. מכבי חיפה נועלת את הליגה הסדירה עם ניצחון גדול על מכבי נתניה (0:2), ועולה בחזרה למקום הראשון בליגה.


לפני המשחק, מכבי נתניה עוד חלמה על מקום בפלייאוף העליון, לאחר שהייתה מועמדת משמעותית בתחילת השנה.

אבל הדירדרות ניכרת נראתה אצל מכבי נתניה מתחילת הסיבוב השני, מכת פציעות בהגנה וחוסר ניצול מצבים בהתקפה הביאו אותה אל הפלייאוף התחתון, שם היא לא תדאג מלרדת ליגה, אך היא ובמיוחד מאמנה ריימונד איטוולד בהחלט יצרכו לעשות חשיבה מחדש לקראת שנה הבאה.


ובינתיים ניקיטה רוקאביצה, אשר חווה פציעה ולקח לו זמן להתאושש ממנה, חוזר לעצמו ובגדול. שערו האחרון היה בסוף ינואר במשחק מול הפועל כפר סבא, אך עכשיו הוא חוזר אלינו עם עוד שער, ואולי לא השער הכי יפה בעולם אבל זהו שערו ה-17 ב-20 משחקים, אבל העונה עוד לא נגמרה ונראה מה החלוץ האוסטרלי מכין לנו להמשך.


ניצחון מתוק שלוקח את הירוקים למקום הראשון (צילום: פרטי)



כפי שנראה לעין, מכבי חיפה חוזרת לעצמה, אחרי שעברה מכת פציעות, וגם מכת קורונה, היא חוזרת למקום הראשון.

מגיע קצת קרדיט למכבי תל אביב שמעדה מול הפועל תל אביב ולא הצליחה להכניע אותה אך מירב הקרדיטים מגיעים לברק בכר. בכר חווה הרבה ביקורת ולחץ במהלך העונה אך הוא ידוע בכך שהוא עשוי מחומר של אלופים ועם הרבה רוטציות בין שחקנים והחדרת מוטיבציה לשחקנים, ברק בכר החזיק את מכבי חיפה במירוץ ולאט לאט נראה שבזכותו מכבי חיפה חוזרת לימיה הטובים.


וכך, בזמן שמכבי נתניה מתכננת תוכניות לשנה הבאה, הפלייאוף העליון מחכה לנו מעבר לפינה, ומחכה לנו מלחמה גדולה בין שתי מועדונים גדולים על התואר הכי גדול. והכל שוב חזר להיות בידיים של ברק בכר אז אנחנו מחכים לראות אם הוא יצליח לשמור על פסגת הליגה ירוקה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page