top of page

הצעיר המתפיע של נבחרת אילטיה / דב בודובסקי

אין שום ספק שנבחרת איטליה היא אחת המועמדות החזקות ביורו הקרוב. לאזורים יש סגל עם שלל שחקנים ברמות הגבוהות. מדונארומה בשער דרך ג'ורג'ו קייליני הקפטן וגם אלוף הצ'מפיונס הטרי ז'ורז'יניו ועד לצ'ירו אימובילה מלך שערי הסריה אה עונה קודמת והסמל של נאפולי לורנצו אינסינייה. בין כל אותם כוכבים רוברטו מנצ'יני מזמן שחקן נוסף על חשבון מויס קין, חלוץ מססאולו בן 21, ג'אקומו ראספדורי.


את העונה ראספדורי התחיל חלש, אחרי הכל קשה להסתגל לדרישות הגבוהות, אך ברגע שהוא הכניס השער הראשון, כמעט ולא היה אפשר לעצור אותו. את שערו הראשון כבש בניצחון 2-1 נגד גנואה כאשר הוא כובש בנגיחה, נגד מילאן הוא עלה בדקה ה64 כאשר קבוצתו בפיגור 1-0 והוא כובש צמד והופך ומנצח את המשחק.


ג'אוקומו, הלהיט הבא? מתוך דף הפייסבוק של Goal.



ג'אקומו, רק 167 ס"מ ושחקן מאוד חזק פיזית. הוא מסוג החלוצים שאוהבים לשחק באזורים המסוכנים, בתוך הרחבה באזור הפנדל. ישנה השוואה בינו לבין אחד מגדולי החלוצים שיש כיום בעולם, קון אגוארו. לא סתם הם משחקים בצורה דומה, ראספדורי אמר: "אני מושפע מאגוארו מאוד, אפשר לומר שהוא המודל לחיקוי שלי".


היכולת של ראספדורי לא נעלמה מעיניו של רוברטו מנצ'יני שאמר: "הייתה לו יכולת נפלאה בשלושה החודשים האחרונים, ואפילו לפני כן". אל תתפלאו אם מנצ'יני יעלה אותו במאני טיים, ראספדורי הוא האיש לרגעים האלה.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page