top of page

הצפון מתחמם/ להב סוטו

קריית שמונה הגיעה למשחק לאחר ההתחממות בגזרה הצפונית, עם איומי חיזבאללה, ולאחר שבמחזור הקודם הרגישה מקופחת מהחלטות השופט והתעלמותו מטכנולוגיית ה-VAR. היום כבר לא היה את מי להאשים, גם לא את השכנים, והטענות יכולות לבוא רק לעצמם.


מה לא היה לנו במשחק? כרטיס אדום, ארבעה שערים, נבדלים מרובים, שני פנדלים, נציגים מחיפה שבאו לצפות ביריבתם הבאה, גיבור טראגי ו-VAR אחד שעשה שמות במשחק. קריית שמונה באה למשחק לאחר שבמסגרת גביע הטוטו, ניצחה בביתה את הפועל כפר סבא 3-1 בצורה משכנעת, עם הצגה של שרידן בחוד. ואילו היום בדיוק ההפך, 3-1 קליל דווקא לאורחים מהשרון, ותצוגת נפל לחלוץ האירי. קריית שמונה מעולם לא ניצחה בביתה את הירוקים במסגרת ליגת העל, ותאלץ להמתין עוד קצת עד שזה יקרה. מסאיי דגו רצה לנצח בליגת העל את הקבוצה שסילקה אותו בבושת פנים, אך גם זה לא קרה, אולי בפעם אחרת. לעומת זאת, הצהרת הניסנובים משנה שעברה, לפיה אופיר חיים הוא מאמן העתיד, הייתה נראית היום כדי מוצדקת.

אירוע די מפתיע היה ביציע העיתונאים כאשר הגיעו לשם הצוות המקצועי של מכבי חיפה, על מנת לרגל אחרי הקבוצה בכחול, שתיפגש מולם כשבועיים לאחר מכן. מההתחלה היה ניתן לראות מי באה מוכנה למשחק, כאשר כבר בדקה השביעית, פריצה מצד שמאל הגיעה לפדידה, כאשר בדאבל פס עם עזריה הקפיץ מעל לשוער המקומי, וזה 1-0 לאורחים בשחור.

כפ"ס המשיכה להיראות מסוכנת, והדבר בא לידי ביטוי כרבע שעה לאחר הגול הראשון, כאשר בכדור חופשי שהגיע לרחבה הופל אחד משחקני האורחת ע"י שרידן, הגיבור הטראגי של הערב. בהתחלה המשחק המשיך כרגיל, אך לאחר שהשופט קיבל את האיתות מה-VAR, בדק את האירוע והכריז-פנדל! פדידה הקפטן ניגש לבעוט את כדור העונשין, וקבע 2-0 לזכות האורחת מהשרון.

המשחק הרע של המקומיים נמשך עם טעות של השוער, שאיבד את הכדור ברחבה, וכמעט נתן את השער השלישי לזכות קבוצתו של יצחק שום. מתפרצת משום מקום של האריות הכחולים כבר נגמר ברשת מבעיטה של שרידן, אך נפסל לבסוף בטענת נבדל.


לא כך ציפתה ק"ש לפתוח את העונה. מתוך עמוד האינסטגרם של המנהלת


בתחילת המחצית השנייה לא היה נראה שיש הבדל, כשכבר אחרי 16 שניות, כדור נוסף ננעץ ברשת של הכחולים, אך גם הפעם, ולאחר התערבות קטנה מצד ה-VAR, נפסל השער. למרות זאת, המחצית השנייה הייתה כולה של הצפוניים. עשר דקות בתוך המחצית השנייה והנה גם ק"ש מגיעה למשחק. חטיפה במרכז המגרש מגיעה לג'יימס אדני ששולח בין שניים את הכדור לג'ון רואיז, שלא מתבלבל ומצמק את התוצאה, 2-1.

בדקה ה-63 חטף שרידן את הכדור משמאל ומסר לאדני שבעט, ופגע בידו של סולומון מכפ"ס, דבר אשר זיכה אותו בצהוב, שהיה השני שלו במשחק, ולכן הורחק. את הפנדל, שרידן, שוב פעם הוא, בעט לא טוב ושוער הירוקים הדף והשאיר את התוצאה על כנה. זה היה בסך הכל הפנדל השלישי בקריירה שהשוער איתמר ישראלי הודף, וזאת כאמור לאחר שבחודש שעבר ספג מאותו שרידן שלושה שערים, ביניהם גם פנדל. בתוך הדקה ה-86 עוד ניסיון של אקס סלטיק, ושוב ידו של השוער על העליונה. בדקה ה-90 הסיפור נגמר מבחינת הצפוניים, לאחר התקפה מצד שמאל שהגיעה לגטהון שעלה כמחליף, תעתע בהגנה וכבש בין הרגליים של השוער הליטאי, ברטקוס. בתוספת הזמן לא היו אירועים נוספים, אך מפאת הצורך ב-VAR, התוספת הייתה גדולה מהרגיל, כאשר בסך הכל השופט הוסיף 12 דקות לזמן החוקי.

לאחר המשחק, מסאי דגו, מאמן ק"ש אמר: "אני כל השבוע הזה התמקדתי בנושא המנטלי יותר, היה חשוב לי שהשחקנים יבואו ויבינו שזו קבוצה אחרת, זה מה שניסיתי לשדר לשחקנים. חצי ראשון באנו רכים, בלי תשוקה, בלי אנרגיות, ספגנו שני שערים. במחצית אמרתי להם אין יותר נמוך מאיפה שאנחנו נמצאים, בחצי השני עלינו בתור קבוצה אחרת כבשנו גול ואמרתי, הפנדל, הוא היה ממש קריטי. משחק לא טוב שלנו, פחות פעולות אישיות, פחות בעיטות לשער, כל הדברים לא עבדו היום. אחרי הפסד אני לא יכול לקחת דברים טובים, אני לא יכול לצאת מרוצה."

מאמן המנצחת מהשרון, אופיר חיים, אמר בנוגע לשינויים מהמפגש הקודם: "אנחנו עובדים בתור קבוצה חדשה, שבעה שחקנים חדשים בהרכב, אולי יותר, צריך זמן. אני מבטיח לך שגם בעוד חודש ניראה יותר טוב ממה שאנחנו נראים היום. צריך זמן כדי לחבר את השחקנים, שחקנים צריכים להכיר יותר אחד את השני, את הדברים היותר והפחות טובים, זה לוקח זמן. שיחקנו במשחק הקודם מאוד גרוע, בכלל לא הגענו למשחק, אבל ידעתי שזה יהיה סיפור שונה הפעם. מאוד האמנתי שאפשר לנצח, כאשר אני מאמין ומצליח לשדר את זה לשחקנים, אז אני מרגיש שגם השחקנים מאוד מאמינים. עכשיו יש פגרה ממשחקים, נעבוד מאוד קשה השבוע, אנחנו נתכונן למכבי ת"א, כמובן שכולם יודעים שהפערים מאוד גדולים, אבל קרו דברים מעולם ואנחנו נעשה הכל כדי שנפתיע אותם."






כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page