top of page

הקהל ניצח/ עוז נקש

הסיפור האמיתי במשחק של רעננה מול ביתר התרחש ביציעים ולא על כר הדשא, 6000 אוהדי בית"ר ליוו את קבוצתם ולא הפסיקו לעודד גם כשהיו בפיגור מול קבוצה נחותה ממנה בדמות הפועל רעננה.


רבות דובר על הקהל הירושלמי שהוא קהל של הצלחות, קהל שלא רוכש מנויים (כ-9000, שיא מועדון) קהל אלים וגזען.


שתי הקבוצות על רקע הקהל של בית"ר. מתוך עמוד האינסטגרם של בית"ר ירושלים


התשובה האמיתית מגיעה מהיציע, ללא גילויי גזענות כבר עונה שנייה ברצף, האוהדים קיבלו בחום את עלי מוחמד ומוכיחים שמדובר בסטיגמות שסופם להתפוגג עם השנים!

תמיד יהיו קומץ אוהדים שיבואו להכתים את שמה של הקבוצה, אבל הכל מתגמד לעומת האווירה והתשוקה של אוהדי ביתר ביציעים.

מנגד, אוהדי רעננה, שהגיעו במספר מועט מאוד אבל גם הם מונעים מתשוקה ואהבה לקבוצה שנחשבת "אפורה" בליגה, יפה לראות אוהדים שמעודדים עם תופים ודגלים שמקשטים את הצד האדום של היציע. יפה לראות שהכדורגל הישראלי נמצא במגמת עלייה ביציעים והשיאים ממשיכים להישבר.

מנהלת הליגות לכדורגל מעודדת הגעה של משפחות ומכניסה המון צבע בפרויקטים ייחודיים וחכמים כדוגמת "המשפחה עולה למגרש"

הכי קל להכפיש את הרמה המקצועית ,רמת המתקנים והקהל של הליגה הבכירה בישראל, אבל אל לנו לשקוע בביקורות ובדכדוך , כל עוד אנחנו לא דורכים במקום גם אם ההתקדמות איטית, בסוף נגיע, עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה, גם בספורט!


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page