top of page

השד יצא מהכד / אילון פרידלנדר

במשחק שענה על הציפיות, השדים האדומים ניצחו בבית 2:3 והעפילו לשמינית הגמר.


דומה אבל שונה - לאחר התוצאה המאופסת בין שתי הקבוצות במשחק הליגה בשבוע שעבר, היום הגיע התיקון. מנצ'סטר יונייטד אירחה את ליברפול במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, השיגה את הניצחון והעפילה לשלב שמינית הגמר במשחק רב שערים שנתן לנו, הצופים, 90 דקות מהנות במיוחד בין שניים מהמועדונים הגדולים ביבשת.


הקוסם מפורטוגל - מי שעשה את ההבדל היה ברונו פרננדש. הקשר הנהדר הוכיח שוב שהוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה האדומה ממנצ'סטר. ברונו, השתיק את המבקרים שטענו שהוא לא "מגיע" למשחקים גדולים, כשעלה מהספסל בדקה ה-66 ולאחר 12 דקות שלח כדור חופשי מושלם לפינה הרחוקה שלא השאירה סיכוי לאליסון המצוין. בכך, קבע את תוצאת המשחק ושלח את האלופה הביתה בשלב מוקדם מהצפוי.


שער ששווה הכל (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של קבוצת Manchester United)



הגעגועים לוואן דייק – חסרונו של ההולנדי היה ניכר מאוד במשחק, שכן שלושת השערים שספגה ליברפול נבעו מטעויות בהגנה. את שני השערים הראשונים ניתן היה למנוע בקלות והשער השלישי הגיע לאחר עבירה טיפשית על סף הרחבה. במרסיסיידרס בוודאי מייחלים ליום בו ישוב הבלם הפצוע למגרש וישיב את הביטחון שאבד לקבוצה של קלופ.


כמה נקודות לסיום: 1. "וישחקו הנערים": כמה כיף לראות את דור העתיד של הכדורגל האנגלי פורח, כשהפעם במוקד מרקוס ראשפורד ומייסון גרינווד שממשיכים להיראות מצוין.

2. הוא עוד כאן: למרות ההפסד, מוחמד סלאח חוזר לקרוע רשתות עם צמד, לאחר שכבש שער אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

3. לפני מאה שנה: הפעם האחרונה שליברפול ניצחה את השדים האדומים בתיאטרון החלומות במסגרת הגביע הייתה אי אז בתאריך 12.01.1921. כנראה שיצטרכו לחכות עוד קצת עד הפעם הבאה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page