top of page

השכונה הגיעה לכרמל / ליאון באסטיקר

מה נבין? אבוקסיס האמין! הקבוצה משכונת התקווה שלחה ניצוצות ברורים כי היא לא מוותרת כ"כ מהר וזה מה שהיא הוכיחה היום גם על כר הדשא עם 1:3 מדהים. גדיר עם צמד, עמית זנטי עלה כמחליף וכבש גם, בצ'יראי הצטיין.


מי שכבר שחט את ה"תרנגולת הכתומה" מהשכונה, ייאלץ להמתין עם הצלייה. בני יהודה הצהירה היום חד-משמעית על כוונותיה להיאבק עד תום העונה להישארות בליגה הבכירה. אבוקסיס הגיע במשחקו השני מאז חתם חזרה כמאמן הקבוצה, לאחר קדנציה די קצרה שאימן בבירת הנגב ופתח עם גאדיר, שחזר לאחר פציעה ארוכה ופאטוס בצ'יראי שחזר גם הוא ל-11 הפותחים לאחר היעדרות קצרה.


הסיפור הבולט מלבד ניצחונה המרשים של בני יהודה, הוא צמד השערים של מוחמד גאדיר לאחר חודשיים שלא שיחק עקב פציעתו ועזר לקבוצתו לזכות בניצחון הכ"כ חשוב הזה. בצ'יראי הצטיין גם הוא בפעולות אישיות וכושר משחק מצויין על כר הדשא, למרות שלא זכה לכבוש היום מתוך אינספור הזדמנויות שהגיעה בני יהודה במשחק.


ניצחון תחתית יקר ערך מבחינת הכתומים (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של בני יהודה תל אביב)



סוד הקישור היום היה גם מתייה ליואיץ' שבישל פעמיים לגאדיר והיה מאוד משמעותי היום בקישורה של בני יהודה ועוד לא דיברנו אפילו על החילופים ההתקפיים שאבוקסיס ביצע, ביניהם כשהכניס את עמית זנטי במקומו של תאמבי סגס וזכה אף הוא להצטרף לחגיגת השערים של בני יהודה והבטיח לכתומים ניצחון מבריק, שחלפו לפחות באופן זמני על פניה של כפ"ס למקום לפני האחרון.


לכאן או לכאן, המון נמצא על כתפיו של אבוקסיס, שנקווה שכתפיו רק יקלו עליו ולא יצברו עומס מיותר עד תום העונה לפחות, אם יבטיח את הישארותה של הקבוצה מהשכונה. הרומן של אבוקסיס ובני יהודה, הוא לא מאתמול והיו משברים בעבר, אך האם הפעם ייתן אבוקסיס חותם ארוך טווח בקבוצתו של אברמוב ויחד יכרתו ברית ארוכה ולא זמנית? יש לנו פלייאוף תחתון מסקרן אם ככה עד תום העונה כולה ובמחזור הקרוב כבר מצפה לבני יהודה עוד קרב קריטי בדרך להישארות מול בני סכנין, קבוצתו של מימר, שמובילה עליה כרגע ב-5 נק' מעל הקו האדום ובעצמה לא תרצה להסתבך במאבקי הירידה.


הפלייאוף התחתון נעשה צבעוני מאוד, לא פחות ממאבקי האליפות, יהיה מעניין לעקוב אחרי מאבקי הירידה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page