top of page

התקפה ללא הגנה / יהודית בבאילוב

אמש (ראשון) התקיים באצטדיון הי"א משחק מהמחזור ה-13, במסגרת ליגת הבורסה לניירות ערך. מ.ס אשדוד אירחה את בית"ר ירושלים. המאחרת, הגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו מול מכבי חיפה ועם הרגשה שהצמרת לא מפחידה, אבל שכחה שבלי הגנה אי אפשר להפתיע. 2:2 בסיום.

האצטדיון באשדוד, לא האיר פנים לשתי הקבוצות ובטח שלא בגשם שוטף. שתי הקבוצות הגיעו במטרה לתת שער ראשון מוקדם על מנת לפתוח את המשחק. הירושלמים פתחו את המשחק עם חוסר ריכוז, הם היו מפוזרים והציגו כדורגל לא משכנע עם לא מעט איבודי כדור. רגעים ספורים לאחר שריקת הפתיחה, פלומיין קיבל כדור בנגיעה, שניסה להעבירו קדימה בלא הצלחה. הכדור הטועה, הגיע לדין דוד שגילגל את הכדור בקלות לשער הבית"רים. אשדוד עם 0:1.

דווקא לאחר הגול שקיבלה, בית"ר ירושלים התעוררה ונכנסה לשליטה מלאה על המשחק. ניסיונות כיבוש הגיעו דווקא מהצד של פרדי פלומיין, אחרי שאיתגר את החלק האחורי עם טעות שהובילה לשער, אבל ברגעים קריטיים, פלומין איכזב כאשר החמיץ פנדל בדקה ה-29. על אף ההחמצה וכל הלך הרוח במשחק, הוא החזיר לקבוצתו והבקיע את שער השיווין בדקה ה-42. מחצית שיוויונית, 1:1.

ארבעה שערים. גשם של שערים. הי"א רטוב (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)


אשדוד הוכיחה לקבוצות צמרת שהיא יודעת לעקוץ במתפרצות ועשתה את זה שוב, אתמול, מול הבית"רים. הירושלמים פתחו את המחצית השנייה בסערה, לא רק בגלל הגשם הכבד שירד, אלא גם התקווה והרצון לעשות מהפך. אשדוד, מנגד, ניסתה לבחון את החלק האחורי, החלש של הצהובים, וכבר בדקה ה-60, שגיב יחזקאל קבע 1:2 כבור אשדוד. רוני לוי, מאמן הצהובים, התייחס לשני השערים שקיבלו במסיבת העיתונאים. "ברגע שמגיעים למשחק עם קבוצה שמסתגרת ויוצאת למתפרצות אפשר להיתפס לא מוכנים ולצערי משני איומים נענשנו".


בסיום, 2:2 מאכזב עבור שתי הקבוצות (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מ.ס. אשדוד. צילם: טל אקוקה)


מנגד, ההתקפה של בית"ר לא השאירה לאשדוד הזדמנות לצאת למתפרצות ותקפה פעם אחר פעם. אשדוד, מנגד, החלה להיכנס למגננה ואף בזבזה את הזמן. "אני לא נותן לשחקנים הוראה לבזבז זמן, השחקנים מתעייפים ונתפסים, אני מאמין במחשק הוגן", אמר משה אוחיון בתום המשחק. לצערה שוב זה קורה לה - ספיגת שער בדקות בסיום. "בכדורגל עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים במשך 90 דקות ולצערי לא עשינו את זה", הוסיף אוחיון במסיבת עיתונאים. ליוואי גרסיה, במשחק לא הכי מוצלח שלו, כבש בדקה ה-89 וקבע את תוצאת המשחק. 2:2.

בשבוע הבא, בית"ר ירושלים תפגוש את הפועל באר שבע באצטדיון טדי לפתיחת סיבוב שני, שעתיד להיות משחק מרתק כשלעצמו. מנגד, אשדוד, תארח את הפועל חדרה, שמגיעה עם זנב בין הרגליים לאור התוצאות האחרונות.



כותבת הטור הינה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page