top of page

התרנגול השחור?/ קמיל סקאללה

עוסמאן דמבלה הוא כדורלגן צרפתי בן 21 אשר נולד בורנון שבצרפת. הוא התחיל את הקריירה המקצועית שלו במדי סטאד רן בליגה הצרפתית, בשנת 2016 דמבלה חתם על חוזה ל 5 שנים בדורטמונד, אחרי עונה מסחררת עם העפלה לרבע גמר ליגת אלופות וזכייה בגביע הגרמני, ברצלונה לא נשארה אדישה והודיעה על רכישתו של הילד הצרפתי המבטיח.

הצרפתי בן ה-21 נמצא כרגע בעונתו השנייה בברצלונה לאחר שבעונה הראשונה שיחק אך ורק חצי עונה בעקבות הפציעה שנפצע בתחילת העונה, בחצי השנה שבה שיחק עוסמאן דמבלה לא הוכיח את עצמו, ולא הוכיח את מה שציפו ממנו .


מתוך עמוד האינסטגרם של ברצלונה

המון גם דיברו על האופציה שארנסטו ואלוורדה ימכור את דמבלה בקיץ הקודם לקבוצות שהביעו בו עניין כמו פ.ס.ז ועוד כמה קבוצות מהפרמייליג, אבל בסופו של דבר הוא לא נמכר והתחיל את עונתו השנייה בברצלונה.

אנחנו כרגע נמצאים בחצי העונה, והשאלה הגדולה על עוסמאן דמבלה היא האם הוא מוכיח את עצמו עד כה? יש את האלה שיגידו שכן ויש את האלה שיגידו שלא, מה שכן אפשר להגיד זה שכרגע לפי הנתונים הוא התחיל את העונה טוב מאוד לדמבלה יש כרגע 6 שערים ו-4 בישולים ב-17 הופעות בכל המסגרות והשערים שכבש הם שערים שהצילו את ברצלונה מאיבוד נקודות כגון: שער הניצחון נגד ריאל ויאדוליד ושער השוויון בדקה ה-90 נגד אתלטיקו מדריד, אז האם אוהדי ברצלונה שטוענים שעוסמאן דמבלה הוא רכש מיותר צודקים?

למרות כל הבעיות והדיבורים שמסביב לכישרון בן ה21 אפשר להוכיח שאוהדי ברצלונה שטוענים שהוא רכש מיותר טועים כי חוץ מהפעמים שהציל את ברצלונה מאיבוד נקודות שליטתו בשתי הרגליים היא פשוט מדהימה וכשדמבלה נשאל בריאיון "האם הוא ימני או שמאלי" דמבלה ענה "אני שמאלי" אז הוא נשאל שוב "אז למה את בועט את הפנדלים ברגל ימין" דמבלה ענה להם "אני בועט יותר טוב בימין " .


ולמרות ששת השערים שהוא כבד עד כה העונה שהכריעו לרוב משחקים, עדיין הוא מקבל ביקורות באופן קבוע ולא מצליח להיפטר מהן, פשוט העיסוק בעוסמאן דמבלה לטוב ולרע מסתיר ומכסה על הרבה דברים אחרים הצרפתי בן ה-21 הפך למעין "מטריה" מצוינת עבור קוטיניו כי למעשה היכולת של קוטינו עד כה בעונה הזאת פושרת מאוד ועדיין לא מדברים על היכולת הפושרת של קוטיניו אלה מדברים אך ורק על יכולתו של דמבלה, ולרוב הביקורת עליו היא מאוד בונה. נכון, הוא מכדרר ומאבד הרבה כדורים אבל גם באותו משחק כשסיפק יכולת טובה עדיין יחפשו את האיבוד כדור כדי להגיד משהו לא טוב עליו.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

35 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page