top of page

ובדקה ה-44: שריקת הפתיחה / רותם דימור

כשאוהדי מ.ס אשדוד קראו את דף ההרכבים למשחק נגד מכבי חיפה (שבת), הם וודאי קיוו שרן בן-שמעון מתכוון לפתוח עם אלה היושבים בספסל. בכל זאת, קשה להבין איך שחקנים כמו יעקב בריהון, חמודי כנעאן, שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל לא נכללו בהרכב במשחק כזה. לבסוף, הירוקים השיגו ניצחון 1:2, בן שמעון יכול לבוא בטענות לעצמו.


המטרה של בן-שמעון הייתה ברורה - לעבור את המחצית בלי לספוג, עם מינימום עייפות מצד שחקני ההרכב ואז להעלות את התותחים הכבדים שיעשו מבחינתו את ההבדל. זה היה ממש קרוב לעבוד. הוא היה רחוק דקה אחת, שריקה אחת - מלהשיג את מה שרצה, אך בדקה ה-44 קרה התסריט הגרוע ביותר שיכול היה להיות מבחינת אשדוד. שריקה לפנדל על סף הירידה להפסקה, ספיגת שער, תחושה של "הנה, שוב פעם דופקים אותנו".


אחת ההשלכות שיש לאצטדיון ריק זה ששומעים הכל, לפעמים אף יותר ממה שצריך לשמוע. אם בטלוויזיה או במשחק עם קהל אתה מבין לפי שפת הגוף מה קורה, היום, כל אדם שנמצא באצטדיון, מהעיתונאי ועד המאבטח, יכול לשמוע מה דעתו של בן שמעון על השופט פוקסמן, או כמה גורדנה מתוסכל שזה שוב פעם קורה להם. מדהים עד כמה המשחק עצמו מקבל פרספקטיבה שונה כששומעים את מה שקורה על הדשא. אתמול, היה ברור לכל מי שנכח בסמי עופר, שהשריקה לפנדל נגד אשדוד פשוט הוציאה את הקבוצה מאיזון.


שרי (באמצע), אחד מהמצטיינים אמש. (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)



המחצית השנייה נפתחה כשניכר היה כי אשדוד עוד עסוקים בפנדל השנוי במחלוקת, והם אכן גם שילמו על כך. בדקה ה-62 הם ספגו את השער השני, במה שנראה כמו הקץ לסיכויי הקבוצה לחזור למשחק, אך באופן מפתיע, מכבי חיפה ירדה יותר ויותר לאחור, מה שלבסוף הזמין את השער המצמק של אשדוד בדקה ה-70. הקבוצה מהכרמל צריכה להודות לשוער שלה, שעשה את המוטל עליו והרבה בזכותו המשחק נגמר בניצחון חשוב מאד במאבק האליפות.


במ.ס אשדוד יכולים לצאת מעודדים בעיקר אחרי התצוגה במחצית השנייה של המשחק. קבוצה עם מאמן בדמותו של רן בן-שמעון, שיש לה בלם מצויין כמו אוואני ושחקני התקפה כמו שלומי אזולאי, דין דוד, שגיב יחזקאל, רועי גורדנה ועכשיו גם צ'יקו אופואדו- חייבת להתמודד על כרטיס לפלייאוף העליון.



כותבת הטור הנה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות:#כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page