top of page

זאת שעולה וזאת שיורדת/ מעיין פוליצר

עירוני נס ציונה אירחה אמש (שני) את הפועל ת"א באיצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-4 של גביע הטוטו. הפועל ת"א סופגת הפסד רביעי בארבעה משחקים בגביע הטוטו ולעומת זאת נס ציונה עם ניצחון ראשון בשלב הבתים לאחר 2 תוצאות תיקו והפסד.


בסך הכול אם מתחילים מהסוף בנוגע למשחק הזה אפשר להגיד שהפועל יצאה בזול שלא הוציאה יותר כדורים מהרשת. ההגנה של האדומים ביצעה טעויות גדולות שאפשרו לנס ציונה להגיע להמון מצבים נוחים מול השער. העובדה שנס ציונה שיחקה עם עקבים והגיעה לשער בלי הפרעה מצד הגנת האדומים בדקות האחרונות של המשחק הייתה מזעזעת מבחינת הפועל ת"א.

דווקא הפועל הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות לאחר כדור חופשי מצויין של קלאודמיר פריירה בדקה ה-21 אבל הפועל החזיקה את היתרון הזה שתי דקות בלבד לאחר שער של גיא בדש שכובש מול קבוצת האם שלו (עוד דבר לא מעודד במיוחד מבחינת הפועל ת"א), בהמשך המחצית הראשונה נס ציונה החמיצה מספר מצבים קורצים ומלבד ה-20 דקות הראשונות במחצית השנייה שלטה במשחק.


מתוך עמוד הפייסבוק של סקציה נס ציונה

לאורך המשחק וגם בסיומו, נשמעו קריאות גנאי של אוהדי הפועל ת"א נגד ההנהלה בעיקר נוכח ההתנהלות בענייני דמארי ודגני, וחוסר ברכש איכותי לטענתם לעומת המכירות של גוטליב וספורי והגידול במנויים לעומת השנה שעברה שהכניס כסף למועדון.


במשחקי הדירוג, עירוני נס ציונה תתמודד מול הפועל חדרה במשחק על מקומות 9-10.הפועל ת"א לעומת זאת תתמודד על מקומות 13-14 מול הפועל כפ"ס.

מטריד מאוד מבחינת האדומים ששבוע וחצי לפני פתיחת העונה הפועל ת"א עדיין לא יודעת מה מצבה בנוגע לחוליה האחורית ולחוד. באשר לחוליה האחורית, לאחר שיחרורו של אדי גוטליב מצבו של אוראל דגני במועדון לא ברור כאשר הוא דורש שדרוג ולא נענה וקיים בחוזהו סעיף יציאה של 400 אלף דולר, כאשר גם רז שלמה הצעיר (בוגר מחלקת הנוער של האדומים) מחוזר ע"י מכבי ת"א ועתידו בקבוצה לא ברור.

באשר לחוד, הפועל ת"א טעתה כאשר קנתה חלוץ זר (מייקל אולהה) שיגיע רק בינואר ובונה על דמארי והירש שלא מספיקים. אומרים שחואן לסקאנו יגיע למבחנים השבוע אבל עם כל הכבוד, להפועל היה את כל הקיץ להביא חלוץ שאפשר לבנות עליו והיא לא השכילה לעשות זאת.

מי יודע, אולי הפועל ת"א תפתח את הליגה טוב והמאזן הלא מחמיא הזה בגביע הטוטו יישכח. ניסו אביטן יצטרך לשנות הרבה בשביל שזה יקרה.

נס ציונה לעומת זאת, נראתה קבוצה אנרגטית שיודעת מה היא רוצה מעצמה. עומרי גלזר יכול לעשות עונת פריצה בין הקורות, אופיר מזרחי שחקן כישרוני שאני מאוד אוהב וסאקו טורה, הנבחן ממכבי חיפה שכבש הערב את שער הניצחון נראה כמו תוספת כוח משמעותית. 

אם ייתנו לעמיר תורג'מן לעבוד בניגוד למה שקרה לו בסכנין ובאשדוד נס ציונה תוכל להרוויח מכך. סך הכול מדובר במועדון סימפטי עם בסיס אוהדים תושבי העיר ואשמח אם יתקעו יתד בליגת העל.

ניסו אביטן, מאמן הפועל ת"א: "בחלום הכי גרוע שלי לא חשבתי שככה נפתח את העונה. זה לא נעים שהופכים עליך את התוצאה. יש דקות שאנחנו יודעים לעשות את הדברים נכון, אבל התוצאה חשובה. אנחנו לא מצליחים לייצר יכולת טובה לאורך 90 דקות וזה מאכזב. אין ספק."עוד הוסיף המאמן:" הסגל הזה לא מושלם מבחינתי. חסרים שחקנים. עבר עלינו שבוע לא שקט, אני יודע בדיוק מה אני צריך. מבחינתי אנחנו נצטרך לפתור את כל הבעיות שיש לנו."


מאמן המנצחת, עמיר תורג'מן:" זה היה ניצחון של נחישות ושל עבודה. אנחנו שמחים והכל נחמד, אבל זה רק גביע הטוטו ולא צריך להסתנוור. הצגנו אופי ויכולת טובה. יש לנו בסיס טוב וצריך להוסיף שחקנים איכותיים כדי שנהיה חזקים בכל הפרמטרים. הרבה פעמים אנחנו מסתגרים מאחור נגד קבוצות שמניעות היטב את הכדור, אבל הוכחנו שאנחנו יודעים לצאת קדימה. אני מאוד מרוצה מהגישה והעבודה, אבל חסרה לי עדיין איכות. יש לנו עוד דרך ארוכה."


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page