top of page

חג המכבים הגיע, ובגדול / אלי מיכאלי

השבוע קיבלנו במסגרת המחזור ה 15 (מחזור אמצע השבוע) בליגת ''הבורסה לניירות ערך'' את המשחק המרכזי בדמות הדרבי החיפאי, שכמעט תמיד מסקרן ויוצר עניין בקרב ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי ואנשי התקשורת, ולא פחות מהדרבי התל אביבי. בכל זאת, דרבי זה דרבי ולדרבי חוקים משלו.


לאחר לא פחות מ 7 משחקי דרבי ללא ניצחון ירוק במסגרת הליגה, ולאחר 2 דרבים שהסתיימו ללא הכרעה וללא שערים (אחד מהם בחודש פברואר האחרון), מכבי חיפה הגיעה ביום שלישי לאצטדיון ''סמי עופר'' למשחק בית מול היריבה העירונית האדומה כשהיא רעבה ומשוועת לניצחון ליגה ראשון לאחר כמעט 4 שנים על הפועל חיפה.

לשם שינוי ובניגוד גמור לחלק לא מבוטל מהעונות האחרונות, הפעם הירוקים הגיעו למפגש המסקרן כאשר הם ממוקמים מעל האדומים בטבלה ועם אחוזי הצלחה גבוהים יותר, נתונים אשר עד לא מזמן היו הפוכים.


מתוך מועדון האוהדים מכבי חיפה.

בדומה לחלק ממשחקי הליגה של הירוקים מהכרמל שנערכו עד כה, במחצית הראשונה הירוקים שיחקו בצורה לא משכנעת יותר מדי וירדו לחדר ההלבשה עם הרבה חומר למחשבה אודות שיפור היכולת במחצית השנייה. עם תחילת החצי השני, מרקו בלבול הכניס למערכה את סנטיהו סלליך שרק לאחרונה חזר מפציעה קשה שהשביתה אותו ל 8 חודשים, והאחרון גמל למאמנו עם בישול תוך פחות מדקה לאחד מעמודי התווך של הירוקים העונה, יובל אשכנזי שכבש את שערו ה 4 העונה בליגה. אשכנזי ממשיך להוכיח מה הוא שווה למרות שעד לא מזמן שיחק בליגה א' שאינה נחשבת לליגה מקצוענית.

ניקיטה רוקאביצה, שהיה שחקן רכש מבטיח עם הגעתו לכרמל אולם לא כל כך בא לידי ביטוי ביכולותיו עד אמצע העונה שעברה, הוסיף צמד משלו תוך 4 דקות בטווח 10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, השלים 0:3 חד וחלק בדרבי החיפאי ושלח את העיר חיפה יחד עם אוהדיה הירוקים לחגיגות ירוקות אל תוך הלילה.

ביום הדרבי החיפאי, המספר 3 בא היטב לידי ביטוי: יום שלישי פעמיים כי טוב, נר שלישי של חנוכה הלא הוא חג המכבים, וניצחון 0:3 שכולו ירוק. חג חנוכה שמח.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

41 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page